foutmelding installer

Status
Niet open voor verdere reacties.

dikk

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2001
Berichten
43
Ik krijg bij installeren van software de volgende foutmelding:
The feature you are trying to use is on a network resource that is unavailable.
Click OK to try again, or enter a alternate path to a folder containing the installation package 'ISScript.msi' in the box below.


Daar staat dan het adres in C:\documents etc/etc/etc

Als ik een paar keer op cancel druk komt het installeren alsnog op gang. Maar is dat wel in orde?


Wel ****! de naam van het msi bestand krijg ik niet goed! er wordt steeds no en allowed tussengevoegd! Een virus?
 
Laatst bewerkt:
Ha Pete

de link werkt niet.
En kun je toelichten wat er aan de hand is en wat ik moet doen?
 
Windows Installer - The feature you are trying to use is on a network
resource that is unavailable --- installation package 'I S S c r i p t.Msi'.

The folder it is looking in is:
"C:\DOCUME~1\'userid'\LOCALS~1\Temp\{EB152B13-61AC-11D4-8F43-00B0D02CFCC8}
\{F1EC876A-BFBA-4171-A138-C654BB13C6BB}\"


Answer - here are some hints:
This error indicates that the msi package has been built using InstallShield for Windows Installer and it was unable to successfully install one of its key components using the I S S c r i p t.msi file.

You can probably solve this problem by downloading a new version of the file called I S S c r i p t.msi (from the InstallShield site or from the site of your software).

Download it and double click on it. Once you have done this, try running your application installer again.




Code:
http://www.installengine.com/isengine/i s s c r i p t.msi

kort vertaald : de software die je wil installeren kan het i s s c r i p t bestand niet installeren.
download het bovenstaande bestand en plaats het in c/windows/installer en dubbelklik erop.

als een programma dit bestand nog eens nodig heeft kan je het daar vinden.

verwijder eerst alle spaties uit i s s c r i p t anders werkt de download niet.

pe.
 
Zo gezegd zo gedaan, maar de foutmelding blijft.
Begrijp ik dat het geen groot probleem is? Als een prog enkele key's niet kwijt kan, lijkt me dat geen ramp?

Maar wat geheimzinnig gedoe met dat woord ISScript.msi. (nu staat er zeker no en allowed tussen).
 
Kijk hier eens rond. Bij welke programma gebeurt dat trouwens?

Ja, op deze site is het woord s c r i p t alleen al taboe, heeft geloof ik te maken met beveiliging. Als het toch intypt wordt het veranderd. Beetje irri inderdaad ...

Groetjes,
Bennie
 
Bedankt voor de tip. Maar ik zie eerlijk gezegd door de bpmen het bos niet meer. Veel van die verwijzingen gaan over office. Of het is nogal ingewikkeld, zoals een beschriving van een oplossing op:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q315346

Het euvel doet overigens zich voor bij meerdere programma's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan