foutmelding installeren scanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

fajalobbie

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2002
Hey mensen , ik krijg steeds een foutmelding tijdens installeren van mijn scanner.

ik draai op XP

en de scanner is een canonscan n340p

zelfs als ik de driver(s) van de canon site dwnld krijg ik deze foutmelding.

ik probeer ff een plaatje erbij te zetten , ff kijken of het in 1 x lukt.

Bijlagen

• foutmelding.jpg
    foutmelding.jpg
    13,4 KB · Weergaven: 36
ps. heb deze scanner al een tijdje , en heeft altijd goed gedraait op mn pc samen met XP.

maar je weet wel , na een ernstige virus heb ik mn pc enkele maanden geleden opnieuw geinsalleert .

en nu d8 ik hee ik heb nog een scanner . :-) maar dat wilt niet lukken met dat ding !!

heb jij een download exelerator gebruikt ?
drivers woorden dan verkl**t met downloaden.
probeer het nog een keer met gewoon downloaden in,
IE.

hey , heb geen download exelerator gebruikt .

heb het gewoon via IE gedaan .en krijg hetzelfde foutmelding als dat ik het met mn cd-rom probeer.

maar is goed dat je erover begint :-) ik was die download exelerator al weer vergeten ff snel dwnld :-P

Autoexec.nt or Config.nt Errors
Added 9/17/04

If you are getting errors similar to:
The system file is not suitable for running MS-DOS and Microsoft Windows applications. Choose 'Close' to terminate the application.

Try copying the file from \windows\repair directory to the one that is in the \windows\system32 directory.

dit zal je eens kunnen proberen
ik zag dit ook ergens hier

het hou dus in dat je even Autoexec.nt van windows,
repair folder copeer naar je windows systeem 32 folder

hoop dat dit ook voor jou werk dan maar.

greets

whuaahahaha en nu in het nederlands :D

uitleg van A tot Z aub ,, ben nog een leek , snappie

:)

Dit geeft bijna altijd de oplossing:

Ga in de verkenner naar de map c:\windows . Zoek het bestand autoexec.nt op. Klik rechts op dat bestand en kies de optie kopieren.

Daarna ga je naar de map c:\windows\system32. Daar klik je (in het rechtervenster) weer met de rechtermuisknop (1x) en je kiest de optie "plakken" Dan staat het bestand op de juiste plek. Daarna klik je nog 1x rechts op het bestand en kies je de optie "eigenschappen" . Zorg dat er hier alleen een vinkje staat bij "alleen lezen"

NB
Als je het bestand niet kunt vinden, even in Mapopties aanvinken dat verborgen bestanden moeten worden weergegeven. Als je probleem is opgelost weer uitvinken, want ze zijn niet voor niets "verborgen"

antwoord door nanette

had ff gezin meer iets te typen ;)

En wat je vraag met spellen te maken heeft geen idee maar verplaatst naar een betere sectie.

Volgende keer beter opletten waar je je vraag neerzet

virtuosa ,,,,,,,,,,, vandaag ben jij mijn held
:)

Bedankt voor je hulp . het is me uiteindelijk gelukt .

enn uuuh welterusten voor straks :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan