Foutmelding Internet?¿?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lukev3

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2001
Hallo,

Telkens als ik even op internet zit krijg ik na ongeveer 5min een foutmelding! Ik kan dan alleen maar op sluiten drukken en dan sluit mijn computer alle vensters af. Ik heb al gescand op virussen maar die heb ik niet gevonden!

Groeten Luke

En de tekst van die foutmelding? Klik op "details van dit foutrapport en geef ons de "AppName" en de "ModName" die je daar ziet.

En scannen op spyware, zoals Sigma al voorstelde, is altijd een goed idee!

ik heb op spyware gescand met ad-aware...niks gevonden. En ik ga ff kijken wat er staat als ik die foutmelding krijg! Zodra het weer gebeurt laat ik het horen.

Er staan geen details bij maar het is een "user.exe" probleem?!

Heb je de CD van Win ME ?
Zo ja, leg deze in de PC, vervolgens:
Start/Uitvoeren en typ daar:
sfc /scannow en klik OK.

Groetjes
Falco

Het is vaak een cache probleem.

Log in als Administrator en wis je map Documenten en Instellingen\Gebruikersnaam\Local Settings\History of "Geschiedenis")

Wis ook je map Tijdelijke Internetbestanden. Dat kan niet onder Windows, maar kijk hier om te zien hoe dat moet:

How to safely delete the History and Temporary Internet Files folders

Er zijn overigens ook tal van progjes die die mappen met hun index.datbestanden eenvoudig voor je kunnen verwijderen. Er schiet me niet meteen iets te binnen, maar anderen hebben vast wel een paar ideëen.

Bij het oopstarten maakt Windows automatisch nieuwe mappen aan, dus er is geen reden tort paniek.

Kijk of dat helpt.

Als je op de link van Ton (Kleinkramer) kijkt (beetje lager op dat pagina dan zie je wat info voor ME !
Ton zegt het: het is een cache probleem.
Download Disk Cleaner hier: http://www.xs4all.nl/~mp2004/ de versie met (un)installer. Zet deze op de PC, vink alles aan behalve Opera en daarna CLEAN!

Vervolgens download het progje SPIDER hier: http://www.fsm.nl/ward/.
Zet deze op je PC. Met deze progje kun je het bestand: index.dat poetsen!
Doe dat. Voor meer info over index. dat kijk hier rond op het forum!

Het is mogelijk dat op dit moment sommige van jou bestanden zijn beschadigd.
Je kan het ook herstellen door gewoon ME er overheen te installeren.
Zet CD in de PC en gewoon er overheen.
Als je niet anders doet blijven de overige programma’s gewoon op de PC

Succ6
Falco

Ach sorry, ik heb je inderdaad aanwijzingen gegeven voor Win XP :o

Bedankt Falconetti! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan