Foutmelding Internet expl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ojisan_Buba

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2005
Berichten
83
Beste,

Ik heb volgend probleem: Internet explorer 7 maar daarvoor ook bij 6: Wanneer ik naar een andere site ga krijg ik een foutmelding: "In internet explorer is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuse voor dit ongemak". Met rapport verzenden of niet. En explorer wordt afgesloten.
Ik heb even op zoek gegaan en gevonden dat als ik Internet expl 7 opstart zonder invoegtoepassingen, dan heb ikdat probleem niet, maar telkens wel als de invoegtoepassingen zijn ingeschakeld.
Het valt niet voor als ik binnen dezelfde server surf, alleen als ik naar een andere site, server ga.

Hoe kan ik dit verhelpen? Dit lijkt mij een fout in windows XP ???

Alle dank
 
Ik heb even op zoek gegaan en gevonden dat als ik Internet expl 7 opstart zonder invoegtoepassingen, dan heb ikdat probleem niet, maar telkens wel als de invoegtoepassingen zijn ingeschakeld.
Hoi,

Het ligt dus niet aan XP, maar aan die invoegtoepassing. Waarschijnlijk heb je een extraatje geïnstalleerd op Internet Explorer wat deze foutmelding veroorzaakt. Weet je zelf welke deze foutmelding zou kunnen veroorzaken? Het is er waarschijnlijk een die je zelf geïnstalleerd hebt.
Kijk anders eens bij Extra > Invoegtoepassingen beheren > Invoegtoepassingen in- of uitschakelen. Plaats een schermafdruk van die dingen die daar staan, da's makkelijk en dan kunnen we er even naar kijken. Ze hebben allemaal vreemde namen. :)
 
Alle dank voor je antwoord.
Ik heb ondertussen XPhome er terug opgezet, dus formateren en terug xp erop met de recovery cd. Maar, eens de installatie voltooid start hij xp op en zegt "klik op je gebruikersnaam om xp te starten", alleen krijg ik geen gebruikersnaam te zien. Heel eigenaardig en kan ik dus xp niet verder opstarten. Vreemd, heb ik nog niet voorgehad. tijdens de installatie heeft hij ook niet gebruikersnamen laten instellen.

Wat nu verder????:evil:
 
Probleem is verholpen. Ik denk dat de recovery cd van Fujitsu niet naar behoren werkt. Ondanks dat deze cd nog maar één keer gebruikt werd.

Moest het probleem zich nog verder voordoen: I E die foutmelding geeft bij openen andere site zal ik een schermafdruk ervan hier plaatsen.
 
Oké, als het nog eens gebeurt horen we het wel. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan