foutmelding: kan bestand C:\ Documents and Settings...enz niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

moniton

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Ik heb al een tijdje problemen met mijn Outlook. Als ik de computer opstart en naar Outlook ga, gaat het mis op het moment dat hij mail gaat ophalen. Het duurt heel lang voordat hij iets ophaalt. Soms haalt hij wel iets binnen, vaak niet. Als ik via Webmail kijk, staan er geen vreemde mails klaar om op te halen. Het is ook willekeurig welke mail hij wel of niet ophaalt. Het lijkt alsof hij begint met de opdracht, maar na een tijdje stopt hij gewoon. Als ik oude mail probeer te verwijderen, gaat dat soms, maar na een paar mails loopt de computer helemaal vast en krijg ik de volgende melding: kan het bestand C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\outlook.pst niet openen. Ik heb zelf nog een vermoeden dat er iets misgaat als ik probeer om foto's te versturen, maar ik weet niet of dat ermee te maken heeft. Wie o wie kan mij helpen?

Laatst bewerkt:
Ehm, Microsoft Office Outlook of Windows Outlook Express?

Tipje: doe in je webmail die vreemde mails eens gewoon weggooien.
Kan zeker wel zijn, dat ie daarom blijft hangen.

Laatst bewerkt:
Er staan geen vreemde mails in de webmail. ik heb ook al geprobeerd om zonder verbinding outlook te laten opstarten om te kijken of er nog iets in de outbox staat. Ook dat is niet het geval. Het is trouwens Outlook en geen Express. Help.

Verplaatst naar Microsoft Outlook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan