Foutmelding KPF4U.Gui.exe bij afsluiten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Hallo,

Vlak voordat mijn PC afsluit krijg ik heel kort een foutmelding waarin KPF4U.Gui.exe voorkomt. Het is zo kort dat ik helaas niet heel de foutmelding kan achterhalen. Maar het heeft te maken dat hij iets niet kan toepassen omdat het werkstation word afgelsoten.......
KPF4U.Gui.exe kan ik niet vinden op Google maar wel KPF4U.exe alleen kom ik daar niet veel verder mee.
Weet iemand wat te doen?

Gebruik je kerio?
Klinkt als een root kit van kerio of castlecops sunbelt kpf.

Ik zou kerio er helemaal af gooien en het register schonen en dan kerio opnieuw installeren.
Mogelijk dat dit voldoende is.

haha :evil:
als je maar eer van je werk hebt hehe:D

Deze reactie kreeg ik van Sunbelt software op identieke foutmelding:

We've been seeing this issue with 4.3.246 and I've been able to re-create the message on our machines here. We are currently researching why this is happening. I foresee a new version coming soon or a fix. As it doesn't seem to effect the program, I'm sure it is very annoying to get this error every time the machine shuts down.
It is not harmful to the system, so no action is necessary until an update is available. The software should automatically update for you when this happens.
I do apologize for the inconvenience.

With Care,
(naam door mij verwijderd)

Consumer Support
Sunbelt Software

Laatst bewerkt:
Raymond,

Zo juist mailtje ontvangen met de volgende inhoud:

Hello,

I told you earlier I would inform you when a new version of Kerio firewall was available that fixed the kpf4gui shutdown problem. Well, that day has come. The new version, 4.3.268, does not have this problem.

Upgrade to Kerio 4.3.268:
====
http://www.sunbelt-software.com/evaluation/440/kerio.exe

Enjoy. Thank you.

With Care,
(naam verwijderd)

NIeuwe versie geïnstalleerd en probleem is opgelost.

Groet,
Computeraar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan