Foutmelding libeay32.dll bij gebruikmaking software

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eduwelzijn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jan 2013
Op de computer draait Windows XP. Bij het opstarten van installatiesoftware krijg ik de melding
ordinaal 3610 libeay32.dll ontbreekt. Op de cd rom staat deze software wel. Heeft iemand een
idee wat deze dll doet? Weet iemand bij welk apparaat dit dll in gebruik kan zijn?
Doordat de computer (nog) niet aan internet is gekoppeld kan ik geen dll repairder downloaden.
Heeft iemand een idee om dit zonder gebruik te maken van internet op te lossen?

Groet
Eduwelzijn

Hallo Eduwelzijn,

Een DLL bestand (Dynamic-link library) die zou ik als jou was nooit en te nimmer zomaar los van het internet downloaden of nou met iets dat dll repairder moet heten of wat dan ook.
Want dat is echt vragen om problemen die je niet zomaar kan overzien.
Het maak nou niet uit met wat te lezen daarover op het internet met zulke bestanden los van het programma(s) waar ze voor nodig zijn kun nooit zeker zijn of ze zijn aangepast voor een ander doel en het kan ook je hele systeem naar donder helpen.
Zijn geregeld belangrijk voor het systeem van de software zodat het kan werken en worden dan ook vaak in het geheugen geladen.

hij hoort hierbij https://www.openssl.org/

Maar het probleem is heel makelijk in het register staat een regel die naar dat bestand wijs maar op je pc staat dat bestand niet meer.
Dus gewoon die regel uit register halen dat kan b.v met een register cleaner.

Dan hoef je daar niet de regedit voor te gebruiken en by the way alleen zo'n bestand op je pc zetten zal ook niet zomaar een heel programma weer terug zetten.(p.s het kan b.v wel een virus reparen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan