Foutmelding Live update (NIS 2005)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twannie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 mei 2005
sinds vandaag geeft Norton bij mij een foutmelding als ik LiveUpdate uit wil voeren. In een verhaaltje staat er omschreven 1 of meerdere ''entries'' van Symantec liveupdate servers bestaan in mijn windows hostst files.
Ik ff na gezocht bij symantec en ik zou deze moeten verwijderen.... Maar waar vind ik die dingen?????
het gaat om de volgende:

IP Addres: Host Name:
127.0.0.1 liveupdate.symantecliveupdate.com
127.0.0.1 update.symantec.com
127.0.0.1 updates.symantec.com
127.0.0.1 liveupdate.symantec.com
127.0.0.1 customer.symantec.com

Kan iemand mij vertellen hoe ik deze kan verwijderen???

zoeken naar bestand met de naam hosts en deze openen met kladblok. De aangegeven regels verwijderen en kiezen voor opslaan als je er uit gaat.

hoi,

Heeft u geen virus of spyware op uw pc? Controleer sat eens. Om de door u genoemde items uit het hostbestand te halen ga als volgt te werk.

Open internet explorer> menu extra> Internet opties> Tab beveiliging> Klik op icon "websites met beperkte toegang"> klik op websites knop> scrol door de rij websites, en verwijder de door u vermelde items uit die rij, door een item te selecteren en op de knop verwijderen te drukken.

Hoi,

bedankt voor de reactie's maar in de tussentijd heb ik ook verder gezocht op het internet.
Ik kwam op een andere site (weet niet welke). Daar stond een vraag over een of ander virus. Daaronder stond hoe ik hosts files kon verwijderen: deze computer> C> Windows> System32> Drivers> Etc, en daarin staat een file hosts. Daarva ff de eigenschappen openen en ff ''alleen lezen'' uitzetten. Vervolgens openen met kladblok en de dingen die weg moet halen gewoon verwijderen. Vervolgens weer alleen lezen maken en voilá klaar is kees. Hij ''date weer up'' als n tierelier.....:D ....

Nogmaals bedankt voor de hulp, het probleem is opgelost

Hoi,

Ik vraag me alleen af hoe kunnen die vermeldingen in een alleen lezen bestand terecht komen. Is dit geen werk van een rondwearend virus op de pc?

Mooi dat u weer kan updaten, maar ik zou toch nog op virus scannen. Een online scan b.v.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan