foutmelding liveupdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

EW001

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2003
Hallo allemaal,

wanneer ik mijn liveupdate (nav 2002) opstart word er een foutmelding getoond :
LU6002 liveupdatebestanden niet uitpakken, servies taakplanner is inge schakeld, enz..
met een link naar de taakplanner, deze aangeklikt en de taakplanner uitgeschakeld en de liveupdate opnieuw uitvoeren, nu word er een andere foutmelding getoond namelijk LU1861 ?????

de liveupdate werkte altijd naar behoren totdat ik Emule geinstalleerd had !!!
zou dit ermee te maken kunnen hebben??

ik hoop dat iemand een gelijk soort probleem kent en mij hiermee kan helpen om het op te lossen !

Ik hoor wel

dat van foutcode LU6002heb ik ook gevonden en uit geprobeerd, dit zonder resultaat
en ja ik weet zeker dat het foutmelding LU1861 is en ook dat er weinig over te vinden is
alleen begrijp ik niet dat het plotseling niet meer onder XP zou draaid?? en code 80???

ik heb ook geprobeerd lupdate.exe opnieuw te installeren, dit is niet gelukt omdat ik een oudere liveupdater wou installeren dan reeds geinstalleerd was.

Mvg

kan het niet iets wezen dat het na het installeren van Emule er wat verandert is dat deze foutmeldingen teweeg brengt?
het tijdstip van installeren (Emule) en begin foutmeldingen komt verdacht veel overeen????

ik hoor wel.

Dat zou een ander kunnen beoordelen die ook Emule samen met Norton gebruikt, ik heb geen P2P-progjes. Dus even wachten dan maar. :) Mogelijk Saldos?

na het mislukken van het updaten moet ik op voltooien drukken in een popup scherm met de fout code lu1814

misschien wordt het in combinatie met de rest voor sommigen duidelijker???

kun je een nieuwer versie, laten we zeggen 2005 versie zo installeren zonder probelemen te krijgen?
of moet je eerst 2002 er af halen voordat je 2005 installeerd

toch zit het mij niet lekker dat die foutcode`s erin zitten en dat het niet duidelijk is waardoor deze veroorzaakt zijn !!!

k`heb gisteravond de stinger removal tool gedownload en deze laten scannen, zonder resultaat gelukkig
dus sluit ik een virus uit !

heeft een tijdje geduurd maar ik heb niet stil gezeten.
instellingen van de liveupdate verandert?
FTP = not use proxy server
HTTP = not use proxy server
ISP = not manage my Dail-up network connection

downloade via liveupdate lukt weer alleen is foutcode LU1861 verschijnt nog steeds????

EW001,
De foutmelding LU1861 komt doordat je een virus hebt (of heb gehad) waardoor er iets veranderd is in de liveupdate.
Het helpt wel om in de instellingen van liveupdate in de configuratiescherm de liveupdate op express te zetten.
Maar nogmaals: je kunt beter een nieuwere versie nemen van Norton.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan