Foutmelding maar wat is het

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marianne45

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2007
Hallo, zoals vele hier weten heb ik ook een vista die op de raarste momenten ff reboot heb net weer 3 keer t gedoe gehad na 3 dagen probleemloos computeren dat is het rare ervan dus :(

Ik hou me fouten rapporten nu goed in de peiling en heb nu dit maar ik weet niet wat het is oplossing zoeken zegt die dat dit niet kan en later moet proberen. Indien Windows Defender een probleem "kan "veroorzaken doet ik m eraf als dit kan.

Probleem met handtekening
Naam van probleemgebeurtenis: MpTelemetry
Probleemhandtekening 01: 80072ee2
Probleemhandtekening 02: EndSearch
Probleemhandtekening 03: Search
Probleemhandtekening 04: 1.1.1600.0
Probleemhandtekening 05: MpSigDwn.dll
Probleemhandtekening 06: 1.1.1600.0
Probleemhandtekening 07: Windows Defender
Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043

Extra informatie over het probleem
Bucket-id: 30360553

Iemand een idee of dit een belangrijk probleem is?

Hartelijk dank voor het lezen.

de dll: "MpSigDwn.dll" heeft ook te maken met windows defender en ik denk dus dat daar ergens een fout zit.

schakel om te beginnen al gewoon eens in de serviceslijst(services typen is start) windows defender uit.(dus stoppen en dan zo instellen dat het niet meer automatisch opstart)--> ofwel kiezen voor uitschakelen ofwel voor handmatig kiezen maar bij mij staat deze toch ook wel op uitgeschakeld hoor...

Hartelijk dank Jelpot voor het antwoord ik ga dit even nu zo doen zoals je me uitgelegd hebt heel erg bedankt:thumb:

Het is gelukt om hem uit te zetten pc draait nu hele dag al zonder reboot [ hoop dat het zo blijft ]:thumb:

ja, inderdaad hopen dat het blijft, anders weet je ons wel te vinden hé ;) :D

Nou de ramp met de reboot was afgelopen vrijdag zo erg 6x per uur dat ik hem zaterdag heb weggebracht en net heb opgehaald en :confused: niets te vinden:shocked: zit nu nog met me ouwe XP dus ik vrees met grote vrezen dat het probleem er nog gewoon is .
Het ligt dus niet aan de pc zelf maar kan of randapparatuur zijn of iets op internet:rolleyes:
geweldig zoek maar uit dus waar t zit.

Heb me nu voorgenomen t dan maar weer te gaan proberen met de Vista en gebeurd het weer dan komen ze maar hier thuis want ik heb nu al zoveel geprobeerd.
Printer eruit, andere muis, andere koptelefoon, geen skype aan , geen msn aan enga zo maar door .

XP is hele trage pc maar die gaat dus nergen van uit en draait al die dagen echt probleemloos:thumb:

Zou bijna gillend naar microsoft hollen en zeggen help en doe er wat aan hahahaha.

Tja nu ken ik uiteraard nieuwe koptelefoon, muis en toetsenbord gaan kopen zonder garantie dat het dus opgelost is:confused: ik ga het maar proberen in de hoop dat...

Ik had liever gehad dat er dan ik weet niet wat mis mee was wat opgelost was dan dit.

is vista herinstalleerd misschien en heb je dan nog altijd hetzelfde probleem?

Hallo Jelpot

Nee niet herinstalleerd , continu op de testbank en maximale belasting Pc heeft dus echt voor 100% moeten presteren wat hij ook perfect heeft gedaan, zonder ook maar 1 vastloper of reboot. Er is nieuw geheugen onder garantie ingezet en de bios is geoptimaliseerd, dat hoorde ik later pas.

Ik heb zelf heel erg het vermoeden dat mijn geluid het probleem is want als hij het daar probleemloos doet met alleen toetsenbord muis en netwerkkabel dan moet dat hier ook kunnen dus het kan best iets zijn wat ik er hier op heb maar wat weet ik dus echt niet meer wat.

Muis kan het niet zijn heb gewisseld, toetsenbord:confused:koptelefoon:confused:skype:confused: mijn printer kan het ook niet zijn die ligt er uit, cam is het ook niet daarvan ligt ook al wekenlang alles eruit.

Pc winkel zegt Vista is het niet:rolleyes: inmiddels ben ik al geen vista fan meer want zit nog steeds met me XPtje hahaha oke hij is traag maar hij gaat niet uit met dezelfde apparatuur aangesloten dat geeft misschien ook te denken.

Ik gebruik op deze XP namelijk dezelfde progs en dezelfde randapparaten probleemloos :rolleyes:

Laatst bewerkt:
waarom denk je dat het aan je geluid zou liggen?
is dat het enigste wat overblijft qua randapparatuur?

want volgens mij moet je voor een koptelefoon en dergelijke apparaten nooit drivers installeren.

crasht je vista ook als er geen randapparatuur is aan aangeschakeld?
dit kan je toch gemakkelijk eens testen omdat je toch nu met een andere pc werkt, niet?

verder heb ik dit bericht van een zekere sander gevonden over heel het internet met klaarblijkelijk hetzelfde probleem maar voor zover ik kan zien heeft hij het probleem ook nog niet kunnen oplossen :confused:

en staat je windows defender nog helemaal uitgeschakeld eigenlijk?
(de service, staat die dus helemaal uitgeschakeld)

En heb je ook een idee wanneer je pc juist uitvalt, welke handeling wat ik heb begrepen dat je wel een aantal test hebt uitgevoerd/laten uitvoeren

Hallo Jelpot

Inmiddels 2 dagen probleemloos Vista gedraaid met alleen randapparatuur me toetesenbord muis en in de avond de koptelefoon om met mijn collega te praten over onze site's.
Vanmorgen merkte ik al dat Vista niet ok was, ik wilde klanten mailen en moet dan met het tikken steeds even wachten, net alsof de pc de snelheid van mijn getik niet aankan.

Verder toch hele dag goed gegaan al merkte ik wel hij loopt niet zo lekker als de afgelopen 2 dagen. Vanaaf skype en koptelefoon aan via usb voor en binnen 10 min. reboot!!!:eek:

Zit nu weer met de oude XP morgen gaat Vista wederom retour naar de winkel [ heb nog garantie] en hoop echt dat het wordt gevonden. Ik laat gelijk de koptelefoon daar kunnen ze dat eens testen.

Je zoekt je suf en sluit steeds meer dingen uit maar:confused:

Als Vista loopt zoals de afgelopen 2 dagen is het :thumb: echt een topsysteem alleen houdt hij het werderom niet vol.

Windows defender staat inderdaad nog steeds uit.

Ik heb inderdaad een idee dat het met skype te maken heeft maar dat moet hij toch aankunnen pc is 2 GB aan geheurgen dualcore etx, nu met de XP van niks eigenlijk doet dit allemaal probleemloos.
Op een gegeven moment twijfel je aan alles want je sluit steeds meer uit, printer kan niet ligt eruit, muis kan niet is gewisseld, kapotte usb poort? geluidskaart kapot?

Pc heeft inderdaad op de testbank gestaan dag en nacht , bios geflashed en nieuwe geheugenkaart erin 2 dagen perfect en daar gaat die weer.

Laatst bewerkt:
Hai allen

Kon me topic niet vinden post hier even een update,

Inmiddels zit ik voor de 3 de keer in 3 weken op me Xptje [ wat een heerlijk systeem toch]
Mijn Vista s voor de derde keer retour naar de winkel inmiddels voorzien van nieuwe voeding en 1 geheugen kaart van 2 GB menig testbankavontuur overleeft blijft die gewoon stug door gaan met zijn onverwachtse reboot.:evil:

Ik heb nog een jaar garantie gelukkig maar het is zoeken naar een speld in een hooiberg,
bios is inmiddels geflash heet het geloof ik niets heeft tot nu toe geholpen.

Zal wel even duren voor die weer komt denk ik pc winkel wordt ook maf van me hahaha maar ik breng hem gelijk weerom als die reboot ze lossen het maar op.:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan