foutmelding ME

Status
Niet open voor verdere reacties.

kristel

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Mijn schoonmoeder d'r pc loopt steeds vast, start zelfs niet meer op met veilige modus, ze krijgt een beeld van RUN Time error en systeem is bezet of instabiel....weet iemand wat ze daaraan moet doen?

groetjes kristel

Probeer met een opstartdiskette en anders vrees ik het ergste.

jean

heeft ze al gedaan, maar dan vrees ik ook het ergste, moet ze nu gewoon formateren zeker???

groetjes kristel

Heb je de pc al een gescand op spyware kun je hier downloaden > installeren > update uitvoeren > prog opnieuw opstraten en dan alles verwijderen wat die tegen komt. Maak daarna met Hijack this een scnalog kun je hier downloaden en zet het log Hierin de computer expers zullen er dan naar kijken en als dat niks oplevert dan wordt het formatteren.

Groetjes,

He Jozo,

Volgens mij wel, maar heb er net gebeld en gevraagd wat ie nou precies doet hier komt het:
- als ze em op de normale manier opstart doet ie nix alleen blauw scherm geeft ie
- als ze em met opstartdiskette opstart start zelfs de veilige modus niet eens helemaal op je krijgt in alle vier de hoeken het tekentje veilige modus te zien en verder nix geen taakbalken helemaal nix, er worden als je op ctrl alt del drukt maar 2 dingen opgestart en das zijn

-scandskw
-autochk

hij blijft gewoon overal in hangen

heb gister in dos met norton gescand via cd-rom maar hij vind geen virussen of dergelijke

voordat hij niks meer deed gaf ie ook steeds de melding HBINST(reageert niet) in windows taakbeheer wat kan dat zijn dan?

Laatst bewerkt:
he krugar,

dat met ad-aware scannen lijkt me een goede oplossing, maar dat moet neem ik aan toch ook geinstalled worden hoe moet ik dat dan doen als (volgens wat ze zegt) de veilige modus met opstartdiskette niet volledig opstart???:confused:

En je kan ook niet gewoon opstarten via de normale manier?

nee, maar ze heeft em al opnieuw geinstalled , maar toch bedankt:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan