Foutmelding / melding windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nokkebrok

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2004
Berichten
44
Hallo,

Ik heb windows 7 maar sinds enige tijd zodra hij net is opgestart krijg ik een schrem in beeld.
foutmelding.jpg
En wat ik probeer om het weg te krijgen het lukt niet.
Iemand van jullie een idee wat dit kan zijn en hoe ik het weg kan krijgen...

Als ik op annuleren klik dan gaat het wel weg maar is naar mijn idee niet de bedoeling zo.

Alvast bedankt voor het mee denken.
 
Wat voor een bestand probeer je te openen ? Zo te zien, weet Windows 7 niet het bestand te openen waar jij op klikt, en vraagt dan om welk programma je wilt gebruiken om het alsnog te kunnen openen ;)
 
welke extensie heeft da bestand ANKE?? je moet gewoon even aangeven met welk programma je dat bestand ANKE wilt openen:thumb:
 
@Bertus... Inmiddels elke extensie geprobeert... maar hij blijft terug komen.
Dus vandaar dat ik het niet meer weet.
En dus de vraag hier neer leg.

@Phr3ak... geen idee over welk bestand het gaat... op een dag was deze melding er toen ik mijn pc aanzette
En zoals ik hier boven al zei... inmddels elke extensie geprobeert maar niks doet het.

Ook inmiddels mijn virus scan laten lopen maar die vind niks.

Tnx voor jullie reactie's
 
@Bertus: Er is geen extensie bij anke, anders was dat gemeld in de schermafdruk.

@topic-starter: Download, sla ergens op, rechtsklik erop en kies voor "Als Administrator uitvoeren": AutoRuns
Bevestig de copyrights en waarschuwingsmelding, klik op het 'verrekijkertje' en geef als zoekopdracht: anke
Vink uit waar AutoRuns de aanroep van anke voor je vindt.

Richt je alleen op ANKE, niet op andere dingen, want AutoRuns is een krachtig programma waarmee je gemakkelijk je Windows niet meer correct kunt laten starten als je teveel zaken uitvinkt.

Succes,

Tijs.
 
@Bertus: Er is geen extensie bij anke, anders was dat gemeld in de schermafdruk.


Succes,

Tijs.

Dat schermpje krijg je, als je op een bestand klikt waar geen asociatie mee is met een programma o.i.d. Dan vraagt windows waarmee hij het moet openen ;)

Dus, of dat bestand o.i.d. waar toe een poging wordt gedaan om geopent te worden heeft geen extensie, of een onbekende extensie of de extensie is niet gelinkt aan een programma om mee te openen ;)

Suc6! :thumb:
 
@Phr3ak: Wat ik maar wilde aangeven is dat in het dialoogvenster waar je de keuze kunt maken welk programma te gebruiken om een bepaald (type) bestand te openen de bestandsnaam wordt getoond (incl. evt. extensie, maar excl. de mapnaam).

In de schermafdruk van de topic-starter staat Anke genoemd zónder extensie. Dat betekent dat het betreffende bestand ("Anke") geen extensie heeft.

Er is dus geen discussie over de naam van het aangeroepen bestand, er is alleen discussie over wáár het wordt aangeroepen (en evt. in welke map het bestand staat). Die 2 zaken zouden (m.i.) met AutoRuns duidelijk moeten worden.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan