Een printscreen is niet nodig.
Het probleem zit hem in het bestand msnmsgr.exe. Veel meer kan ik er niet uit opmaken, omdat er niet meer bij staat. De reden dat de melding niet compleet is, is een probleem met de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden. Met dit probleem (die van het logboek) kan ik je niet verder helpen, maar met die van msn waarschijnlijk wel.
Omdat de fout in msnmsgr.exe zal opnieuw installeren de oplossing zijn.
Hoe dat verdergaat met de emoticons weet ik niet

. Ik hoop voor jou dat ze blijven staan. Je kan nog wel even in de map van msn kijken of ze daar staan. Verder kan je even kijken in de map voor ontvangen bestanden.
Als je besluit opnieuw gaat installeren doe dit dan op de volgende manier:
Verwijder msn (en msn plus) en installeer msn (en eventueel msn plus) daarna opnieuw. Volg deze aanwijzingen
PRECIES (
Niets overslaan):
1. Ga naar software en verwijder msn (indien aanwezig msn plus).
2. Start de computer opnieuw op.
3. Ga naar je harde schijf en verwijder (indien aanwezig) de mappen van msn
en msnplus.
4. Start opnieuw op.
5. Ga naar de site van msn en download de nieuwste versie van msn (eventueel die van msn plus).
6. Installeer msn (eventueel msn plus).
7. Start opnieuw op.
8. Kijk of msn het nu goed doet.
Bij msn plus kan je eerst een back-up maken van de instellingen. Open msn en ga naar plus>voorkeuren. Daar staat linksonderin back-up. Dan selecteer je ''instellingen
exporteren. Kies een map uit en na herinstallatie kan je ze weer
importeren.
Succes