Hoi
Ik laat met de knop op een formulier twee rapporten wegschrijven, ieder naar een eigen directory.
Dit werkt prima op mijn eigen computer.
Echter als ik dezelfde versie van mijn database op de server uitprobeer, waar ik Access Runtime gebruik, dan krijg ik de volgende foutmelding:
"De uitvoering van deze toepassing is gestopt omdat er een runtimefout is opgetreden. De toepassing kan niet doorgaan en wordt afgesloten."
Er is dan één rapport weggeschreven, maar het tweede niet en Access sluit af.
Voorheen kwam dit zo nu en dan voor. Als ik het dan nog eens probeerde, dan ging het vaak goed.
Nu loopt hij echter voortdurend vast.
Waar kan dit aan liggen en wat kan ik eraan doen?
Aan de code is niets gewijzegd:
Ik laat met de knop op een formulier twee rapporten wegschrijven, ieder naar een eigen directory.
Dit werkt prima op mijn eigen computer.
Echter als ik dezelfde versie van mijn database op de server uitprobeer, waar ik Access Runtime gebruik, dan krijg ik de volgende foutmelding:
"De uitvoering van deze toepassing is gestopt omdat er een runtimefout is opgetreden. De toepassing kan niet doorgaan en wordt afgesloten."
Er is dan één rapport weggeschreven, maar het tweede niet en Access sluit af.
Voorheen kwam dit zo nu en dan voor. Als ik het dan nog eens probeerde, dan ging het vaak goed.
Nu loopt hij echter voortdurend vast.
Waar kan dit aan liggen en wat kan ik eraan doen?
Aan de code is niets gewijzegd:
Code:
Private Sub Voorbeeld_Click()
Dim MyFilename As String
Dim MyFilenameML As String
MyFilename = Me.FaktuurNummer & "_" & Left(Me.KlantZoeknaam, 5) & "_" & Format(Date, "yyyy") & _
Format(Date, "mm") & Format(Date, "dd") & "-" & Format(Time, "HHMM") & _
".pdf"
MyFilenameML = Me.FaktuurNummer & "_" & Left(Me.KlantZoeknaam, 5) & "_" & Format(Date, "yyyy") & _
Format(Date, "mm") & Format(Date, "dd") & "-" & Format(Time, "HHMM") & _
"ML.pdf"
DoCmd.OutputTo acOutputReport, "R_Fakturen", "PDFFormat(*.pdf)", "G:\UFRaamwerk\FakturenZonderLogo\" & MyFilename, False, "", , acExportQualityScreen
DoCmd.OutputTo acOutputReport, "R_FakturenMetLogo", "PDFFormat(*.pdf)", "G:\UFRaamwerk\FakturenMetLogo\" & MyFilenameML, False, "", , acExportQualityScreen
DoCmd.Close acForm, "F_Faktureren", acSaveYes
DoCmd.OpenForm "F_Faktureren"
End Sub