Foutmelding met blauw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Virusbeatbox

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Berichten
201
Beste,

sinds vandaag krijg ik bij het opstarten van mijn laptop, op het bureaublad, een blauw scherm met een foutmelding. Hierna kun je enkel nog maar op de powerknop drukken om de laptop af te zetten en verder niets. In dat blauwe scherm zeggen ze mij dat er een fout is opgetreden en dat dit te maken heeft met software of hardware. Indien deze fout zich blijft voortdoen, raden ze mij aan om in veilige modus te geraken. Aangezien deze fout zich dus bleef voortdoen, heb ik de pc opnieuw opgestart, F8 ingedrukt en gekozen voor VEILIGE MODUS, daarna krijg ik enkel een zwart scherm met links bovenaan een teken _ dat blijft flikkeren en verder niets... Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Ps: heb geprobeerd voor systeemherstel maar de foutmelding verhindert mij om deze tot een goed einde te brengen..

Gelieve mij zo snel mogelijk te helpen want heb mijn laptop ECHT nodig daar waar ik vandaag met de examens begonnen ben!!

Alvast vriendelijke groeten!!!
 
Als het goed is wordt er een foutcode gegeven. Zoals jij het nu beschrijft kan niemand er iets van maken wat er aan de hand is. Je moet ons dus eerst de foutcode geven (iets zoals dit: 0x0000000A (0x00000020, 0x0000001B, 0x00000001, 0x81EBDC1F))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan