Foutmelding met installeren van software

Status
Niet open voor verdere reacties.

kleintjebier

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 aug 2005
Ik heb een DVD met software en als ik deze in mijn DVD-speler van mijn PC doe, krijg ik de volgende foutmelding:
Angriffsverletzung bei adresse 1001E8C0. Lesen von Adresse 1001E8C0
Ik druk dan op ok en het installatiemenu-tje verschijn. Daarna kan ik niets installeren en krijg ik de zelfde foutmelding. ik heb het probleem sinds kort want daarvoor ahd ik nooit problemen met deze software DVD's.

Alvast bedankt,

Kleintjebier
:confused:

Op deze DVD staat gewoon diverse shareware progjes. Na het invullen van een wachtwoord kom je normaliter in een menu waar je de diverse progjes kan selecteren en installeren. Ik vemoed dat ik misschien iets verkeerds geinstalleerd heb omdat het sinds de laatste weken is. Tevens is dit probleem alleen op mijn PC.

Gr.

:thumb:

Heeft jouw pc een ander besturingssysteem dan die andere pc's?

Vanaf wanneer ging het fout?:
Heeft windows updates uitgevoerd?
Heb je bepaalde programma's geïnstalleerd/verwijderd?

Ik veronderstel dat het installatiemenu met een bepaald "autorun" programma gemaakt is? Hetwelk?

Heeft je computer enkel problemen met die DVD of nog met andere?

James:)

-Nee, gewoon XP.
-Het ging mis vanaf ongeveer 5 a 6 weken geleden
-Dat gebeurt automatisch, maar dat hebben die andere ook.
-Ik heb wel wat verwijderd en geinstalleerd, maar dat weet ik niet meer zo.
-Geen autorun maar install.exe. Dan dus een wachtwoord invullen maar de volgende keer dat ik die DVD erin stop hoef ik geen wachtwoord meer in te vullen, heeft ie in het register(denk ik) geschreven.
-Alleen met deze soort DVD's, maar ik zal dat straks ff uitproberen.

Kleintjebier

Toevallig SP2 dat geïnstalleerd is tijdens deze periode?

James:)

Nee, ik heb SP2 al vanaf het begin tenmisnte toen je het mbv autoupdate kon downloaden. Ik had gisteravond geen tijd om te kijken of ik met meerdere verschillende soorten DVD's hetzelfde probleem heb.

Gr.
:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan