Foutmelding met (PHP en MSQL)

• Onderwerp starter Onderwerp starter York
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

York

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Hallo allemaal,

Ik krijg steeds deze foutmelding maar terug

Warning: mysql_connect(): Access denied for user: 'Yoram@localhost' (Using password: YES) in /home/yoram/public_html/affiliate/user/signup.php on line 12
Database CONNECT Error (line 8)

En ik kom er nu dus echt zelf niet uit ik heb al van alles geprobeert maar het wil niet lukken. Wat gaat er nou eigenlijk precies fout?

Greetzz York

Hoi,

De foutmelding is redelijk duidelijk lijkt me..

Access denied for user: 'Yoram@localhost'

Je hebt dus verkeerde inlog gegevens voor de database.
Hierdoor stopt het script al bij het connecten met de database.

:)

Hmmm kan het al uitmaken door een hoofdletter?

Thnx effe kijken volgens mij zijn het toch de goeie op die hoofdletter na dan.

Greetzz York

Hallo allemaal,

Ik heb toch alles even goed door gekeken maar alles staat gewoon goed, hij zou dus gewoon contection moeten kunnen maken. Ik heb alles weer is opnieuw uitgevoerd maar ik blijf de zelfde foutmelding behouden, iets anders misschien?

Greetzz York

Hoe ziet die regel 8 eruit? (zonder gelijk je inlog gegevens hier te posten)

Zoiets als dit?

PHP:
mysql_connect("localhost", "gebruikersnaam", "wachtwoord", "eventueel een dbnaam") or die("foutmelding");

Nou nee ziet er heel anders uit in het bestand singup.php
En in het config.php bestand waar normaal die database namen staan staat alles gewoon onder elkaar. Ik zie niet echt een fout zitten.

In ander bestandje staat wel zo'n soort regel. Met wat error foutmeldingen erachter.

Greetzz York

Zal ik maar effe het script toevoegen?
Word dan misschien wat duidelijker?

Greetzz York

Zie de bijlage voor het script.
Misschien zit de fout wel in het bestand database zou ook kunnen.

Greetzz York

Bijlagen

Run je dit script op je eigen computer? Zo ja, ben je dan niet vergeten je SQL database aan te zetten? En anders: sommige hosts moeten eerst MySQL voor je activeren. Oa Lycos is daar goed in ;)

Nee ik host dit script niet op men eigen computer ook niet op lycos, er is wel een mogelijkheid dat mijn host de msql heeft uitgeschakeld moet ik even vragen, helemaal vergeten :D :thumb:

Greetzz York

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan