foutmelding: Microsoft is niet voor huidige gebruiker geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bartelo

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2007
Ik heb gisteren Microsoft Office geinstalleerd, Alles ging goed en ik kon van alle geinstalleerde programma's gebruik maken.

Tijdens het afsluiten van m'n pc werd e.e.a. nog bijgewerkt. Nu start ik de volgende dag op en krijg ik de volgende foutmelding:

"Microsoft Office Outlook is niet voor de huidige gebruiker geinstalleerd. Voer Setup uit om de toepassing te installeren"

Op mijn pc staat maar 1 gebruiker en dat is tevens de beheerder. Ik heb eerst de hersteloptie van Office uitgevoerd. Zonder resustaat.
Daarna de optie Toevoegen of Verwijderen, maar daar kan ik niks bijzonders vinden.

Zie ik iets over het hoofd? Gisteren heb ik natuurlijk doodleuk allemaal belangrijke mailtjes overgezet en mn oude mailprogramma verwijderd, geen cc of backup ervan bewaard.

Bedankt voor alle hulpreacties.

Zo goed als alle sofware programma’s vragen bij het installeren of alle gebruikers de te installeren programma mogen gebruiken of allee jij.
Het kan best zo zijn dat bij het instelleren iets fout is gegaan waardoor jou systeem denkt dat jij niet de gemachtigde gebruiker bent.

Ik heb niet lang geleden een legitieme versie van Vista geïnstalleerd als enige gebruiker op mijn pc en kreeg ook zo nu en dan bij sommige toepassingen de melding te zien dat ik niet de gemachtigde gebruiker ben en op andere dagen gebruikte ik de zelfde toepassingen en kreeg deze melding niet.

Je zult denk ik toch Office opnieuw moeten installeren en opletten bij de vraag of het programma door iedereen gebruikt mag worden. Hier kies je voor "Alle gebruikers".

Wat betreft de andere toepassing die je nu hebt verwijderd en waarvan jij geen back-up hebt. Dit is terug te halen door een systeem herstelpunt te kiezen die voor de datum ligt van het installeren van Office.

Beadnkt! en ook voor de tip systeemherstelpunt. Ik heb alles opnieuw geinstalleerd en alles doet het nu.

Top, leuk om te horen.

Zou je hier rechtonder kunnen klikken op (vraag is opgelost)?

Groetjes,

CB01

vreemd, ik dacht dat ik dat al had gedaan, nog maar een keer dan :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan