Foutmelding: "Microsoft office is niet voor de huidige gebruiker geinstalleerd..."

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gabrio

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2003
Beste Heren,

Vanochtend werkte Microsoft Outlook + Office 2003 nog prima.
Op onverklaarbare reden krijg ik momenteel de volgende foutmelding bij het opstarten van Office programma's en start het programma niet meer op:
"Microsoft Office is niet voor de huidige gebruiker geïnstalleerd. Voor Setup uit om de toepassing te installeren."
Erg vervelend natuurlijk.

Ik werk met Windows XP, dit is mijn hijack-log:

Hoop dat jullie mij van advies kunnen voorzien.

Dank!

Arjan de Mooij

Laatst bewerkt door een moderator:
Logfile verwijderd aangezien die hier al een hele tijd niet meer nagekeken worden.

Voor log files verwijs ik je naar www.nucia.nl

Hallo Arjan,

ik las je bericht nog eens door...........
heb je er enig idee van hoeveel vrouwen er op de Helpmij helpen......... ik niet, maar wel veel ;) :D :D :D

Ik zal inderdaad niet meer discrimineren in de toekomst, bad me :evil:

Dank voor jullie reacties: vind het toch wel raar dat ik alles nu opnieuw moet installeren terwijl het vanmorgen nog prima liep, hmmmm..!

Wacht even, wie zegt dat je opnieuw moet installeren?
Ja, Microsoft heeft 't er wel over, maar heb je ook gelezen dat jouw probleem mogelijk is ontstaan doordat je een andere inlog hebt gedaan dan de "inlog" die Office heeft geinstalleerd?
M.a.w. als je onder die andere "naam" inlogt, moet het goed zijn. Alleen met de HUIDIGE inlog krijg je dit soort problemen (als ik het artikel van Microsoft tenminste goed begrijp)

Arjan

Na herinstalleren van Microsoft Office 2003 is het probleem niet opgelost en blijven dezelfde foutmeldingen verschijnen. :(
Ik heb maar 1 gebruikersaccount geinstalleerd (met beheerdersrechten) dus daar zou het toch niet aan kunnen liggen. Wie kan helpen?

Vriendelijke groet,

Arjan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan