foutmelding Microsoft Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Ik heb Office 2007 geinstalleerd. Elke keer als ik de mail nu open krijg ik de volgende melding:

"Het gegevens bestand is vorige keer niet goed afgeslopen. Het wordt nu gecontroleerd op fouten. Tijdens de controle worden de systeemprestaties mogelijk beinvloed".

Daarna doet hij het gewoon goed.
Wat moet ik doen om deze irritante melding te laten verwijderen?

Outlook is vorige keer niet goed afgesloten

Ik krijg deze melding, terwijl outlook op dezelfde manier is afgesloten zoals het moet.
Ik heb deze melding ± 3 weken en heb met systeemherstel geprobeerd dit te verhelpen echter zonder resultaat.
Wie kan mij verder helpen
bedankt alvast.
harrie

Ik krijg deze melding, terwijl outlook op dezelfde manier is afgesloten zoals het moet.
Ik heb deze melding ± 3 weken en heb met systeemherstel geprobeerd dit te verhelpen echter zonder resultaat.
Wie kan mij verder helpen
bedankt alvast.
harrie

Zou het mogelijk kunnen zijn dat het indexeren nog bezig is?

OUTLOOK2007 blijft soms ook na beëindigen in het geheugen (dit is een bug). Als je dan het systeem afsluit en weer opstart komt deze melding (die overigens wel onschuldig is -> hij komt niet met een probleem bij de controle).

De enige mogelijkheid hem zeker te voorkomen (als het je echt stoort) is om voor de shutdown met Task Manager te kijken of het OUTLOOK process nog actief is, en zo ja het te manueel te "killen". Als dit met Task Manager niet gaat, dan kan een tweakprogramma ZeroWave hier helpen (geef je graag indien gewenst de coordinaten).

Dan neem ik maar aan dat Microsoft dit eens gaat oplossen. Trouwens al ik de PC een langere tijd heb aanstaan voordat ik naar de e-mail ga lijk ik dit probleem(pje) niet tehebben.

Kappel heb jij soms Spamfighter geinstalleerd?
volgens mij komt dezelfde foutmelding, zoals bij jou, bij mij omdat ik die geinstalleerd heb.

Nee, wel "pc tools spyware doctor". Niet al te veel reacties, hebben anderen hier geen last van?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan