Foutmelding msn vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helpmijplz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jul 2008
Hallo daar,

Ik heb windows vista en ik heb net de nieuwe msn messenger live gedownload van www.msn.com. Ik kan gewoon inloggen maar na ongeveer 10 sec, komt het volgende bericht:

Fout in het script voor Internet Explorer

Regel: 2
Teken: 29899
Fout: 'a' is leeg of geen object
Code: 0
URL: http://db2t.msn.com/nl-nl/home.aspx?ver=8.5.1302&did=1

Wilt u doorgaan met het uitvoeren van dit script op deze pagina?
ja/nee.

Als ik zowel ja als nee druk gaat me computer vast lopen, dat zelfde geld ook voor als ik het bericht negeer.

Kan iemand me helpen??

gr.

Hoi,

Dit probleem heb ik nu al langer dan een week mijn mail is sindsdien 2 keer gehackt weet niet of het met elkaar te maken heeft maar het is wel toevallig.

Weet geen oplossing. nog niet. maar als iemand die heeft....... graag

Hallo allemaal

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem als helpmijplz als ik msn opstart.
Bij mij staat er dit:

Er is een fout opgetreden in het script op deze pagina

Teken: 29934
URL: http://db2.t.msn.com/nl-nl/home.aspx?ver=8.5.1302&did=1

Dan kan ik op ja of nee drukken. Als ik dat niet doe, dan kan ik mijn enter niet gebruiken in msn. Heel irritant.

Ik heb msn al verwijderd en opnieuw gedownload en geinstalleerd, maar de fout is er nog steeds!

Ik heb ook al bij internet-opties, tablad geavanceerd gekeken. Op sommige forums zeggen ze dat je daar vinkjes moet zetten bij:
-Foutopsporing in scripts uitschakelen(Internet Explorer)
-Foutopsporing in scripts uitschakelen(overige)
Maar bij mij stonden deze vinkjes al aan.

Ik hoop dat iemand een oplossing weet!

Hallo daar,

Ik heb windows vista en ik heb net de nieuwe msn messenger live gedownload van www.msn.com. Ik kan gewoon inloggen maar na ongeveer 10 sec, komt het volgende bericht:

Fout in het script voor Internet Explorer

Teken: 29899
URL: http://db2t.msn.com/nl-nl/home.aspx?ver=8.5.1302&did=1

Wilt u doorgaan met het uitvoeren van dit script op deze pagina?
ja/nee.

Als ik zowel ja als nee druk gaat me computer vast lopen, dat zelfde geld ook voor als ik het bericht negeer.

Kan iemand me helpen??

gr.

Hallo allemaal

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem als helpmijplz als ik msn opstart.
Bij mij staat er dit:

Er is een fout opgetreden in het script op deze pagina

Teken: 29934
URL: http://db2.t.msn.com/nl-nl/home.aspx?ver=8.5.1302&did=1

Dan kan ik op ja of nee drukken. Als ik dat niet doe, dan kan ik mijn enter niet gebruiken in msn. Heel irritant.

Ik heb msn al verwijderd en opnieuw gedownload en geinstalleerd, maar de fout is er nog steeds!

Ik heb ook al bij internet-opties, tablad geavanceerd gekeken. Op sommige forums zeggen ze dat je daar vinkjes moet zetten bij:
-Foutopsporing in scripts uitschakelen(Internet Explorer)
-Foutopsporing in scripts uitschakelen(overige)
Maar bij mij stonden deze vinkjes al aan.

Ik hoop dat iemand een oplossing weet!

1. Start Internet Explorer.
2. In het menu "Extra," klik op "Internetopties."
3. Onder "Browsegeschiedenis," klik op "Verwijderen."
4. In het venster " Browsegeschiedenis verwijderen," klik op "Cookies verwijderen."
5. Indien nodig, klik ter bevestiging op "OK." Het verwijderen van deze bestanden kan enkele minuten duren. Klik vervolgens op "Sluiten."
6. Klik op het tabblad "Geavanceerd" en klik op "Geavanceerde instellingen herstellen."
7. Klik op het tabblad "Beveiliging."
8. Klik op het pictogram "Internet," selecteer "Standaardniveau" indien deze beschikbaar is en klik op "Toepassen." Herhaal deze stap voor de zones "Websites met beperkte toegang," "Vertrouwde websites" en "Lokaal intranet."
9. Klik op het pictogram "Vertrouwde sites."
10. Klik op "Websites" en deselecteer het selectievakje "Serververificatie (https voor alle websites in deze zone vereist."
11. Onder "Deze website aan de zone toevoegen," typ "*.hotmail.com" en klik op "Toevoegen." Voer zo ook de volgende websites in:
*.passport.com
*.live.com
*.msn.com
Klik ten slotte op "Sluiten."
12. Klik op het tabblad "Privacy" en klik op "Websites."
13. Bij "Adres van website," typ "*.hotmail.com" en klik op "Toestaan." Voer zo ook de volgende sites in:
*.passport.com
*.live.com
*.msn.com
Klik op "OK."
14. Klik op het tabblad "Inhoud."
15. Klik op "SSL-status wissen." Sla deze stap over als de optie "SSL-status wissen" niet beschikbaar is.
16. Klik ten slotte op "OK."
- Volg de volgende stappen om alle instellingen van Internet Explorer te herstellen naar het standaardniveau:

Let op: Voer deze stappen alleen uit als Internet Explorer niet correct functioneert; met onderstaande instructies worden alle Internet Explorer-opties hersteld naar de originele instellingen. Hierdoor worden add-ons uitgeschakeld en je browsergeschiedenis, cookies en tijdelijke bestanden worden verwijderd.
1. Sluit alle programma's af en sluit alle geopende vensters.
2. Klik op "Extra" en klik op "Internetopties."
3. Klik op het tabblad "Geavanceerd."
4. Klik op "Standaardinstellingen herstellen."
Opmerkingen:
- Ga naar http://www.microsoft.com/windows/ie/...t/default.mspx voor ondersteuning voor Internet Explorer 7.
We bieden nogmaals onze excuses aan voor eventuele ongemakken en danken je voor je medewerking.

Voor mensen die de fout nog steeds hebben.

Volgensmij heeft het te maken met MSN Vandaag.
Je kunt het uitzetten door:
Start Windows Live messenger op en meld je aan. Klik bovenaan op Extra>opties. Klik dan op algemeen. En haal het vinkje weg voor: MSN Vandaag weergeven als ik me aanmeld bij Window Live Messenger.

Ik heb het ook geprobeert en ik heb het bericht niet meer

@jtwente : Het heeft inderdaad iets te maken met MSN vandaag.
Ik zelf vind MSN Vandaag heel handig daarom heb ik het via die manier gedaan.
Maar ik heb het probleem zelf pas na het installeren van Windows XP SP3.
Maar weet niet als de fouten ook al in SP2 zitten.

Hoi,

Dit probleem heb ik nu al langer dan een week mijn mail is sindsdien 2 keer gehackt weet niet of het met elkaar te maken heeft maar het is wel toevallig.

Ik heb dit probleem ook, sinds ik op een chatsite geweest ben:chatplaza, niet doen dus!!!. De cursor van mijn muis bleef daar steeds stilstaan. Nadat ik de chatsite gesloten had, bleef ik last hebben van het af en toe stilstaan van de cursor. Bij navraag bij een vriend die verstand heeft van pc's, vertelde hij dat mijn pc waarschijnlijk gehackt is. Daarna kwam het probleem van de foutmelding bij msn. Ik kan dan de enter toets niet gebruiken als ik een bericht wil verzenden. Verder kan ik geen problemen vinden bij die foutmelding. Maar waarschijnlijk is het een teken dat we gehackt worden, dus we moeten een oplossing op dit probleem vinden: hoe stoppen we dat we gehackt worden? Windows verwijderen en opnieuw installeren? Misschien heeft iemand daar een oplossing voor?

msnvandaag

Hoi,

maar ik heb ook een oplossing geprobeerd van iemand die adviseerde om msn vandaag af te vinken, dat hielp wel voor de foutmelding. en de entertoets kan ik ook weer gebruiken. blijft wel de vraag, kwam dat nou door een hacker of niet? mijn dochter die op de laptop zit en hetzeflde internet gebruikt, had ook die foutmelding op msn. dus ik gehackt> zij ook gehackt???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan