Foutmelding MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Berichten
5.159
Hallo, een kennis van mij krijgt een foutmelding in MSN en kan nu niet meer online komen:
De foutmelding die hij krijgt is.. kan geen verbinding maken doordat de lijkst met contactpersonen niet beschikbaar is.
Hij heeft naar zijn zeggen niks met MSN gedaan.
Heeft ondertussen MSN verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat mocht niet baten.
Zijn systeemherstelfuntie stond uitgeschakeld.. dus daar kon hij ook geen beroep op doen.
Iemand enig idee hoe hij weer online kan komen?
 
Probeer dit eens:

1.ga naar START (onderaan je computerscherm)
2.Uitvoeren
3. Type het volgende in: regsvr32 softpub.dll
4. Enter
5. Meld je opnieuw bij MSN aan..........


Bij velen heeft het gewerkt dus misschien bij je kennis ook wel.

:rolleyes:
Gr. Ronald
 
Alles opgevolgd maar nu gaat msn niet eens meer aan.
 
Nou doet msn het wel weer na opnieuw opstarten van het systeem, maar msn geeft nu nog steeds dezelfde foutmelding.
 
Als je kennis goed had gelezen dan zag hij dat msn TIJDELIJK niet bereikbaar i.v.m. lijst contactpersonen. advies was/is probeer het later opnieuw.
Bij mij ging het dus even later weer goed
 
Geplaatst door Lerosa
Hallo, een kennis van mij krijgt een foutmelding in MSN en kan nu niet meer online komen:
De foutmelding die hij krijgt is.. kan geen verbinding maken doordat de lijkst met contactpersonen niet beschikbaar is.
Hij heeft naar zijn zeggen niks met MSN gedaan.
Heeft ondertussen MSN verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat mocht niet baten.
Zijn systeemherstelfuntie stond uitgeschakeld.. dus daar kon hij ook geen beroep op doen.
Iemand enig idee hoe hij weer online kan komen?

Ik kon zopas ook niet op MSM. Gaf dezelfde foutmelding.
Heb gewoon mijn internetverbing verbroken, eventjes gewacht, verbinding terug tot stand gebracht,alles ok nu.

Misschien ???? Hier gebeurd dat al wel eens vaker.
 
Heb ook hetzelfde probleem , zal dus wel aan msn liggen . storing ofzo . :(
 
Het is een kl#te probleem, waar niemand een oplossing voor heeft zo lijkt het. Ik heb hetzelfde probleem; al de hele dag op verschillende pc's, terwijl anderen wel gewoon online kunnen komen krijg ik steeds die melding, gisteren werkte alles nog perfect.

Ik hoop echt dat dit snel opgelost kan worden, het is zwaar irritant.
 
Blijft een kwestie van geduld hebben, bij mij heeft het een half uur geduurd. Je kunt zelf niets aan het probleem doen.
 
Het was achteraf inderdaad een storing, maar die heeft bijna de hele dag geduurd dus.
Maar hij kan er nu weer op, goede les voor de volgende keer om dan maar gewoon geduld te hebben, en je niks aan te trekken van de foutmeldingen.
Iedereen bedankt voor de reacties!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan