Foutmelding NA install.IE7+ opnieuw starten PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Berichten
1.621
Ik krijg de volgende foutmelding NA install.IE7+ opnieuw starten PC op mijn scherm.
ZIE BIJLAGEN.
Overigens lijkt er in eerste instantie niets aan de hand te zijn, of het is nog te kort dag; heb de IE7 nog maar kort en koud geinstalleerd. Maar - gelet op de melding - weet ik ook niet wat ik zou kunnen verwachten !
En......is dit mogelijk de oplossing : http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?psapi
Gelet op de tekst, beschrijving, van e.e.a. geeft men geen garantie op de oplossing ervan.
Wellicht heeft iemand dit probleem al gehad en getackeld, dan verneem ik dat graag; zoek ondertussen ook zelf verder. Samen weten we meer.

NB : IE7 geeft wel zeer prettige verbeteringen, moet ik zeggen, vooral het werken met de tabbladen (snelkoppelingen voor url's); en - zoals wordt beweerd - het vinden van websites gaat inderdaad over het algemeen sneller.
 

Bijlagen

  • Foutmelding NA install. IE7 en starten PC.JPG
    Foutmelding NA install. IE7 en starten PC.JPG
    12 KB · Weergaven: 19
  • Motivesbexe.jpg
    Motivesbexe.jpg
    9,2 KB · Weergaven: 20
Laatst bewerkt:
ik zou eens proberen om casema snelhelp uit je opstartmenu te halen via msconfig, daarna opnieuw opstarten en dan eens kijken wat er gebeurt
 
Vinkje weghalen bij Motivesb ?

Zeker het vinkje weghalen bij Motivesb ? Zie de bijlage.
 

Bijlagen

  • Casema snelhelp.JPG
    Casema snelhelp.JPG
    63,6 KB · Weergaven: 18
Opgelost en bedankt

Oke, melding blijft weg. En ach, de helpdesk van Orange kan ik altijd benaderen; dus die opstart-optie kun je gemakkelijk missen.
Bedankt voor het meewerken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan