Foutmelding na nieuwe werkgeheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

eisdatop

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2004
Hallo allemaal,

Sinds ik nieuw werkgeheugen in mijn pc heb gedaan, krijg ik alleen maar foutmelding in windows xp, programma's sluit hij zomaar of, en vraagt of ik een foutenraport wil sturen. Ook sluit de pc na een paar foutmelding zomaar af. Kan het probleem liggen bij het nieuwe geheugenbankje?
Alvast bedankt!:thumb:

Laatst bewerkt:
Heb je er nieuw geheugen bijgezet of helemaal vernieuwd?
Indien bijgezet gaat het vaak wel goed als je 2 verschillende merken hebt maar soms gaat dit gewoon niet goed.
Kun je de exacte foutmeldingen nog aangeven hier?

Ik had een 128, maar heb er een 512 bijgedaan, merk verschil weet ik niet! Denk wel datdat er is:S
Maar als er een foutmelding is, dan zal ik daar wel even een printscreen van maken en hier posten!
Volgens mij is het zo'n foutmelding van: programma x heeft een fout veroorzaakt. Windows heeft een foutenrapport gemaakt, wilt u dit verzenden?

Ondersteund jou moederbord wel een 512MB geheugen module?

Heb met het programma Everest mijn pc specificaties uitgeprint, mee naar de pcwinkel geweest, aan de verkoper laten zien en volgens hem kon het wel.:)

//Edit:
Hier 1 van de foutmeldingen:
*klik*

Laatst bewerkt:
kun je bij die foutmelding even op "Fout raport bekijken" klikken en dan een screenshot maken, daarin staan wat gegevens waarom de fout komt :)

Probeer het volgende eens:

Zorg dat de WinXP cd-rom in de cd-rom speler zit, ga dan naar:
Start>uitvoeren>type hier sfc /scannow
(let op de spatie voor de /) klik op OK.
De pc gaat nu de systeem bestanden scannen en eventueel herstellen.

Mijn cd is van service pack 1, en heb sp2 geinstalleerd staan, dus dat wil niet!
Heb nu die 128mb er uitgehaald, zal kijken of het nou wel goed gaat:)

Draait de hele tijd stabiel, geen problemen meer gehad...
alleen met die 128 erbij is hij wel sneller, maar opgelost!:)

dus met 640 MB blokkeert hij?? dan kan je moederbord maar 512 aan en dat bedoelde de verkoper wrs. sneller???:confused: hij blokkeerde voortdurend:p maar goed 512 is al mooi

Geplaatst door skelle
dus met 640 MB blokkeert hij?? dan kan je moederbord maar 512 aan en dat bedoelde de verkoper wrs. sneller???:confused: hij blokkeerde voortdurend:p maar goed 512 is al mooi

512 is mooi, maar 640 is mooier, maar ik heb nog nadrukkelijk gevraagd of dat kon en dat dat niet conflicteerde... het kon wel zei hij, maargoed:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan