foutmelding na Nvidia driver update

Status
Niet open voor verdere reacties.

soetekg

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Beste mensen.
Ik had een probleem omdat ik het nieuwe spel Farcry niet kon zien op mijn scherm. Na een aantal tips op helpmij (zie topic aldaar) heb ik het advies gekregen de nieuwste Nvidia drivers voor mijn Gforce 4 Ti 4200 128 mb videokaart te downloaden. Het spel kan ik nu zien met de nieuwste drivers echter
het ene probleem is nog niet verholpen of komt er een nieuw probleem opdagen.

Bij het opstarten krijg ik de foutcode en (RUNDLL)melding
Er is een fout opgetreden in c\windows\system32\NvMcTray\dll
Deze vermelding ontbreekt:nvTaskba en dan een vierkantje
Ook heb ik opeens een icoontje met het NVIDIA symbool in mijn werkbalk
Hoe krijg ik de foutmelding weg en hoe verdwijnt het symbooltje?

Bijlagen

• probleem.jpg
    probleem.jpg
    17,4 KB · Weergaven: 74
Welke Windows-versie heb je?

Heb je de oude driver wel eerst verwijderd?

Dat extra icoontje naast je klok is van je videokaart. Zo kan je snel resoluties e.d aanpassen. Deze kan je uitzetten, maar omdat ik geen nVidia-kaart meerheb weet ik de juiste instellingen/tabbladen hiervoor niet meer.

Dat pictogram krij je op de volgende manier weg: Rechtsklikken op het bureaublad, eigenschappen, instellingen, geavanceerd, het tabblad geforce ti 4200, daar in het menutje aan de linkerkant problemen oplossen, en dan het vinkje voor nividia instellingen weghalen.

dank voor jullie reacties

N.a.v. jullie bijdragen het volgende:

1. Was het een probleem dat ik de nieuwe drivers over de oude plaatste? (w.a.w. geeft dit storingen? kan mij bijna niet voorstellen...)

2. Hijjack log Suggereer je dat ik weer ongenode gasten heb (virussen)..........?

(Ik heb NAV 2003 en scan regelmatig ook online en nog eens een keer apart met Adaware voor Spyware maar weet tegelijkertijd dat geen enkele virusbestrijder waterdicht is.......)

3. Ten slotte dank voor de aanwijzingen over het uitzetten van het icoontje in de taakbalk

hyijack this

Beste allen,

Via Hyijack this ben ik stoer aan de slag gegaan (ik heb de verwijzing weggehaal) de foutmelding is hiermee opgelost

Nogmaals dank en een fijn weekend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan