Foutmelding na opstarten win XP home

Status
Niet open voor verdere reacties.

nightwish

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2004
Berichten
31
Hallo, ik krijg een foutmelding na het opstarten van de computer.
Eerst moet ik dat een aantal malen doen voordat de pc doorstart (blijft steeds hangen in het eerste zwarte scherm die je ziet tijdens het opstarten) maar uiteindelijk lukt het dan toch om weer in Windows te komen, maar aangekomen in de windows krijg ik nadat de programma's zijn geladen een foutmelding:

<b>Microsoft Visual C++ Runtime Libary (C)
Runtime Error
Programfiles...\commonfiles\symantec shared\securitycenter\SymWSC.exe

R6025 pure virtual function call</b>

Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn???
 
Zoals de foutmelding zelf al aangeeft is er kennelijk iets mis met de symantec map / installatie. De-installeer je complete antivirusprogje eens en kijk wat Windows dan doet. Installeer het daarna opnieuw.

Onstond het probleem na een update van het anti-virusprogje?
 
Probeer 'ns:

Ga in het Internet Explorerscherm naar Extra->Internet Opties->Geavanceerd en daar even op zoek naar Foutopsporing bij scripts uitschakelen, en deze dus AANvinken en UITvinken 'melding van elke scriptfout weergeven'.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu foutsporing in scripts uitgevinkt, ik zou Norton eraf kunnen halen, maar kan dat er ook mee te maken hebben dat de computer blijft hangen tijdens het opstarten??
 
Aan de volgende regel te zien:

\symantec shared\securitycenter\SymWSC.exe

Heeft het toch iets met Norton te maken.
 
Geplaatst door nightwish


Ik heb gedaan wat er op deze pagina stond, maar het heeft niks opgeleverd in de zoek reslutaten, het gaat om Norton Internet Securtiy 2005, is de volgende optie dan toch verwijderen en opnieuw installeren?? En kan het er ook mee te maken hebben dat de computer blijft hangen tijdens het opstarten??

Ja de computer kan blijven hangen als je een runtime error krijgt, je moet norton eerst even verwijderen met het tooltje wat in de link zit die ik gaf.
Ook even een online scan doen
http://nl.trendmicro-europe.com/enterprise/products/housecall_launch.php
Succes:thumb:
 
In de link die je gaf zaten alleen tooltjes voor 2003 en 2004 en ik heb NIS 2005 welk tooltje kan ik dan gebruiken??
Heb een online scan gedaan en er waren geen virussen gevonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan