foutmelding na update Avast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Belinda S

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2008
Avast meldde dat er een nieuw programma versie beschikbaar was.
Na op bijwerken te hebben geklikt leek alles goed te verlopen.
Na het herstarten van de computer kwam echter de volgende melding:
Failed to load language dll [1033\UILangRes.dll]

Computer met systeemherstel terug gezet naar instellingen van gisteren.
Nogmaals geprobeerd maar weer kwam de melding en geen Avast.
Ook niet te starten door op de exe te klikken.
Hoe dit probleem op te lossen?

Bij voorbaat mijn dank.

Belinda

Tsja, ik zou het idee krijgen dat je een NL versie van Avast hebt lopen mixen met een UK of USA versie van Windows of andersom.

Language code 1033 is namelijk English - United States.

Tijs.

zie dat je de juiste versie hebt van avast, de nederlandse en zie dat je niet de engelstalige update installeerd ;)

Bedankt voor de inbreng.
Ik heb inderdaad de NL versie en dan mag ik toch wel verwachten dat Avast voor een programma update ook een Nederlandse update gebruikt. Uit uw antwoord blijkt dat dit niet het geval schijnt te zijn.
Vreemd toch maar goed ik heb alles weer terug gezet naar gisteren en alles werkt weer, behalve dat Avast weer een uitroepteken in het pictogram geeft en daarop klikkend weer de boodschap dat er een nieuwe versie is.
Ik laat die nieuwe versie maar voor wat het is, heb nu al genoeg van installeren en opnieuw herstellen.
In ieder geval bedankt voor de hulp en een prettige avond verder.
Belinda

wat je ook nog kunt doen is je huidige avast verwijderen, daarna met Ccleaner de resterende bestanden van avast verwijderen en nadien nog is gaan checken of er in je program files avast er niet meer inzit...
als die zo is ga dan naar de nieuwe avast2015 en installeer die opnieuw en hopelijk is je probleem dan opgelost .....:thumb:

Goedemorgen Spocky

Heb uw suggestie gevolgd en mijn weekend kan niet meer stuk.
Het werkt weer als vanouds zo te zien.
Bedankt voor uw hulp en een prettig weekend gewenst.

Belinda

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan