Na updates en installeren van SP2 functioneerde mijn toetsenbord niet meer. Na handmatig verwijderen (telefonisch advies microsoft) van SP2, doet mijn laptop het niet meer. (mijn toetsenbord nu wel weer, maar ja...)
Automatisch verwijderen lukte niet vandaar dat ik SP2 handmatig op de volgende wijze moest verwijderen. Een bestand ...uninstall.txt moest gewijzigd worden in ...uninstall.bat. Het verwijderen is toen volgens mij in DOS gebeurd.
Bij het opstarten al dan niet in veilige modus, krijg ik het volgende:
Er verschijnt een blauw scherm met de stop fout:
0x00000071
Ik kan via een system cd nog wel in DOS komen.
Het betreft een laptop met OEM windows XP Professional.
Als ik de recovery cd gebruik raak ik al mijn persoonlijke bestanden kwijt...
Wie weet een oplossing zonder dat ik mijn bestanden en gegevens verlies (ben helaas net niet slim genoeg geweest om een back up te maken).
Of wie weet hoe ik nog mijn belangrijkste bestanden via DOS op een andere manier kan behouden?
Alvast bedankt!
Automatisch verwijderen lukte niet vandaar dat ik SP2 handmatig op de volgende wijze moest verwijderen. Een bestand ...uninstall.txt moest gewijzigd worden in ...uninstall.bat. Het verwijderen is toen volgens mij in DOS gebeurd.
Bij het opstarten al dan niet in veilige modus, krijg ik het volgende:
Er verschijnt een blauw scherm met de stop fout:
0x00000071
Ik kan via een system cd nog wel in DOS komen.
Het betreft een laptop met OEM windows XP Professional.
Als ik de recovery cd gebruik raak ik al mijn persoonlijke bestanden kwijt...
Wie weet een oplossing zonder dat ik mijn bestanden en gegevens verlies (ben helaas net niet slim genoeg geweest om een back up te maken).
Of wie weet hoe ik nog mijn belangrijkste bestanden via DOS op een andere manier kan behouden?
Alvast bedankt!