foutmelding nadat windows 5 min draait

Status
Niet open voor verdere reacties.

remcovg

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2006
als ik mijn pc opstart krijg ik na ong. 5 min een melding van mijn NT AUTH er schijnt een fout te zitten in system32\services.exe ik krijg 1 minuut om al mijn bestanden op te slaan voordat hij automatisch mijn systeem afsluit. ik ben al geholpen als jullie mij kunnen vertellen of ik zonder vervelende gevolgen services.exe kan vervangen met de originele van de cd met start>uitvoern>msconfig>bestand uitpakken mocht u de oplossing ook niet weten hoor ik t ook graag zodat ik niet lange op uw antwoordt hoef te wachten.

hoogachtend,

Remco Van Grinsven.

Oh Man Thnx

oh man bedankt man ik had niet gedacht dat de oplossing zo simpel zou zijn hartelijk bedankt man :thumb:

Graag gedaan.

wat er vervolgens gebeurde

ik heb op worm blasters en op worm sassers gescant met 2 norton tools die ene die je mij linkte en nog een andere toen ik op blasters scande stondt er in het logbestand dat hij 2 bestanden niet heeft kunnen scannen diej bestanden konden ook niet gedelete worden via windows dat heb ik dus met start > uitvoeren > CMD gedaan en vervolgens is het probleem niet meer voorgekomen.

HARTELIJK DANK DUS

p.s. ik post dit berichtje omdat mensen met hetzelfde probleem ( waar de scanners dus niets vinden ) zich toch vooruit kunnen helpen. nogmaals harstikke bedankt hoor en vooral voor de snelle service. :thumb: :D :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan