foutmelding newdot

Status
Niet open voor verdere reacties.

edmarlama

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2001
Berichten
78
Als ik xp opstart komt er een foutmelding D:\PROGRAM~1\NEWDOT~1\NEWDOT~1.dll
Kan opgegeven module niet vinden.
weet iemand wat dit betekent en hoe ik dit weg krijg?
 
Nog wat info maar dat terzijde:

Verwijderen van Newdot

Als u bij het opstarten volgende melding krijgt:

er is een fout opgetreden tijdens het laden van C:\PROGRA~1\NEWDOT~1\NEWDOT~2.DLL Kan gegeven module niet vinden"
Zoek dan naar NewDotNet Client Support Website
Er zijn verschillende procedures
Probeer ze één voor één uit tot het lukt.
Nadien in ‘veilige modus’ ‘Ad-Aware’ laten lopen.


BRON
 
Kijk, dat is dus één van de Experts.
Toch raad ik je aan gezien eerdere problemen met je PC een logje te plaatsen maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten.
 
Een log plaatsen is voor mij te moeilijk,
Wat moet ik verwijderen in software?
 
Geplaatst door edmarlama
Wat moet ik verwijderen in software?

"New.net Application" of "New.net Domains".

Lukt dat niet of staat het er niet, laat dat dan hier weten.
 
Kijk even of er in je Program Files een map staat die NewDotNet heet (dus C:\Program Files\NewDotNet).

Zo ja, open die map dan. Kijk of daarin een bestandje staat met een naam die er zo uitziet: uninstallX_XX.exe (waar ik X'en heb getypt, staan bij jou bepaalde cijfers, bijvoorbeeld uninstall6_35.exe of zoiets).
Dubbelklik op dat uninstallX_XX.exe. New.net wordt dan verwijderd. Is het verwijderen voltooid (dit duurt maar eventjes), dan moet je de pc opnieuw opstarten.

Heb je geen map NewDotNet of staat dat bestandje er niet in, meld dat dan weer hier.
 
Klik met de rechtermuisknop op de volgende link, kies "Doel opslaan als", kies bij "Opslaan in" voor "Bureaublad" en klik op "Opslaan". -> http://www.new.net/support/uninstall6_38.exe <- die link

uninstall6_38.exe wordt nu opgeslagen op je bureaublad.

Ga naar je bureaublad en dubbelklik op uninstall6_38.exe om het te draaien. Is dit tooltje klaar (het duurt maar heel even), dan moet je de pc opnieuw opstarten.

Start daarna nóg een keer de pc opnieuw op, om te kijken of die foutmelding nog verschijnt. Meld hier of dat al dan niet het geval is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan