Foutmelding NIS 2006 na update drivers videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

edelsite

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2004
Goede dag,

Ik heb het volgende probleem,
Na het updaten van de drivers van mijn ATI readeon 9600 kaart, heb ik het volgende probleem,
Na het opstarten krijg ik een foutmelding van Norton en wordt deze afgesloten,
ik heb dit voorgelegd bij Symatic en zij gaven aan dat er bij het opstarten een conflict onstaat met een ander startende programma, de drives van de ATI dus,

Wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen, terug zetten van de oude drivers is wel een oplossing, alleen wil ik deze nieuwe drivers gebruiken voor diverse spelletjes.

Laatst bewerkt:
Probeer dit eens typ bij uitvoeren msconfig in druk op enter. Ga naar het tabblad opstarten en haal daar het vinkje weg bij de verwijzigingen naar ATI bevestig met toepassen en ok en herstart je pc. Bij de eerstvolgende opstart ga je nog een melding krijgen zet een vinkje bij dit venster niet meer opnieuw weergeven (of iets gelijkaardigs) en druk op ok.

Rare misschien stomme vraag maar als ik de onderdelen van ATI uitzet bij het opstarten doet mijn videokaart het toch niet,

In mijn eerste vraag ben ik vergeten om ik heb onderstaande drivers gedownload bij ATI
Catalyst 6.5 Windows XP - Driver Download

Laatst bewerkt:
Catalyst control center (is maar een hulpmiddel om bepaalde instellingen te wijzigen) is maar bijkomstig en is niet noodzakelijk om op te starten. Bij mij start deze ook niet op. Je 3d-kaart blijft het doen hoor.

Ik heb via msconfig bij het opstarten het vinkje bij de verwijzing naar ATI weg gehaald en zoals het nu lijkt is mijn probleem opgelost,
Hartelijk dank voor je hulp

:thumb: :thumb:

Laatst bewerkt:
Helaas nog niet helemaal opgelost, norton wordt toch nog afgesloten,
kan deze wel weer handmatig starten,

Wat wel vreemd is dat dit niet elke keer gebeurt kortom de ene keer met het opstarten geen probleem en de andere keer dus wel

Hoe kan dit toch, wie kan mij hiermee helpen,

Geen virus gevonden, hier was ik ook niet bang voor,
er start bij het opstarten wel 2 verwijzingen naar Ati, moet ik beide dan uit zetten?
Ik heb er 1 uitgezet,

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan