Foutmelding NMIndex Store Svr.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

longtallbenny

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2008
Berichten
24
Ik krijg regelmating een foutmelding "NMIndexStore Svr er is een fout opgetreden en moet worden afgesloten, onze exuses voor dit ongemak"
Weet soms iemand hoe ik dit kan wegkrijgen? niet dat het systeem hier onder lijd maar het is gewoon vervelend als je ergens mee bezig bent en het floept ineens aan hé
 
Is van Nero Scout
Gebruik je dit niet, of weet je niet wat het is :p dan kun je het gewoon uitzetten:
1) Download dit
2) Uitpakken, en openen
3) Ga naar het tabblad HKCU/Run: hier staat als het goed is IndxStoreSvr......(met nog iets erachter).
4) Vink IndxStoreSvr.... uit
5) Doe voorderest niks met het programma en sluit hem af. Start windows opnieuw op en als het goed is zie je die foutmelding nooit meer.


BELANGIRJK: doe niks anders met het programma dan wat ik zeg omdat als je niet weet wat je doet en je dan iets verkeer doet, windows niet meer op kan starten.


PS: Nero blijft nog goed werken, dus je kan wel gewoon branden enzo, alleen Nero Scout doet het niet meer.
 
Is van Nero Scout
Gebruik je dit niet, of weet je niet wat het is :p dan kun je het gewoon uitzetten:
1) Download dit
2) Uitpakken, en openen
3) Ga naar het tabblad HKCU/Run: hier staat als het goed is IndxStoreSvr......(met nog iets erachter).
4) Vink IndxStoreSvr.... uit
5) Doe voorderest niks met het programma en sluit hem af. Start windows opnieuw op en als het goed is zie je die foutmelding nooit meer.


BELANGIRJK: doe niks anders met het programma dan wat ik zeg omdat als je niet weet wat je doet en je dan iets verkeer doet, windows niet meer op kan starten.


PS: Nero blijft nog goed werken, dus je kan wel gewoon branden enzo, alleen Nero Scout doet het niet meer.
Ik werk inderdaad met Nero scout zal er dan ook wel inzitten waarschijnlijk. ik heb hier twee pc's en op deide werk ik met Nero maar deze foutmelding komt ankel voor op 1 van deze 2 pc's, kan het probleem misschien opgelost worden met de Nero software eens te verwijderen en dan terug te instaleren? of misschien toch gewoon doen wat het voorstelde?
 
Je kan doen wat ik net typte en daarna pc opnieuw opstarten en dan kijken of Nero Scout het nog goed doet. Zo nee, kan je gewoon met dat programma dat ding weer aanvinken. Dan kan je nog proberen om nero opnieuw installeren, kijken of dat helpt.
 
Laatst bewerkt:
Je kan doen wat ik net typte en daarna pc opnieuw opstarten en dan kijken of Nero Scout het nog goed doet. Zo nee, kan je gewoon met dat programma dat ding weer aanvinken. Dan kan je nog proberen om nero opnieuw installeren, kijken of dat helpt.
Ik heb gedaan zoals je hebt gevraagd maar ik heb die foutmelding niet terug gevonden en heb die dus ook niet kunnen aanvinken, ik heb net Nero verwijderd van de pc, nu ga ik kijken of ik die foutmelding nog krijg, daarna ga ik Nero terug instaleren.
Ik hou je op de hoogte.
Alvast bedankt
 
Ik heb gedaan zoals je hebt gevraagd maar ik heb die foutmelding niet terug gevonden en heb die dus ook niet kunnen aanvinken, ik heb net Nero verwijderd van de pc, nu ga ik kijken of ik die foutmelding nog krijg, daarna ga ik Nero terug instaleren.
Ik hou je op de hoogte.
Alvast bedankt

Ik heb nu enkele dagen gedraaid zonder Nero en dan heb ik die foutmelding niet meer gezien nu staat nero er terug op en de fout is dus ook terug, dus het probleem zit inderdaad bij Nero.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan