Ik heb een Acer pentium 3 met sound on board.
Ik heb daar een schone installatie van windows 98 opgedaan.
De geluidskaart(sound on board)(crystal soundfusion) (tm) is natuurlijk niet meegeladen omdat die zich niet op de cd van windows 98 bevind
ik heb overal op internet gezocht naar de gelijksoortige drivers voor de sound on board.
Ik heb nu een driver gedownload en geinstalleerd hij staat ook in de lijst van apparaat beheer maar alleen staat er een gele uitroepteken door heen en nu krijg ik de volgende foutcode.
de Ntkern.vxd-apparaatlaadprogramma's kunnen het stuurprogramma voor dit apparaat niet laden. (code 2.)
als u dit probleem wilt verhelpen, klikt u op stuurprogramma bijwerken.
dat heb ik gedaan maar het blijft het zelfde
waar kan ik deze (Ntkern.vxd) driver vinden(downloaden)
Ik heb daar een schone installatie van windows 98 opgedaan.
De geluidskaart(sound on board)(crystal soundfusion) (tm) is natuurlijk niet meegeladen omdat die zich niet op de cd van windows 98 bevind
ik heb overal op internet gezocht naar de gelijksoortige drivers voor de sound on board.
Ik heb nu een driver gedownload en geinstalleerd hij staat ook in de lijst van apparaat beheer maar alleen staat er een gele uitroepteken door heen en nu krijg ik de volgende foutcode.
de Ntkern.vxd-apparaatlaadprogramma's kunnen het stuurprogramma voor dit apparaat niet laden. (code 2.)
als u dit probleem wilt verhelpen, klikt u op stuurprogramma bijwerken.
dat heb ik gedaan maar het blijft het zelfde
waar kan ik deze (Ntkern.vxd) driver vinden(downloaden)