Ik krijg in sommige bestanden vaker een foutmelding als ik regels wil invoegen.
Ik kan dan geen regels invoegen omdat er dan objecten van het werkblad geschoven zouden worden.
Waarschijnlijk heb ik bij het kopiëren van een aantal opdrachtknoppen ergens een object (of meerdere) over het hoofd gezien.
Die gaat dan op een of andere manier een eigen leven leiden en komt ergens terecht waar je hem niet meer ziet.
Met de bewuste foutmelding als gevolg.
De aangedragen oplossing (in het foutmeldingsscherm) biedt weliswaar even oplossing, maar niet veel later krijg je de melding weer.
Waarschijnlijk nog ergens een object rondslingerend.
Zo blijf je bezig.
Wat ik nu graag zou willen is die bewuste objecten opsporen (macrootje?)
Een voorgestelde oplossing zou bijvoorbeeld zijn door alle objecten één voor één te selecteren en als de object.top of object.left groter is dan bijvoorbeeld 2000 dan object.top=0.
Enfin, volgens mij is het dan al zo goed als klaar.
Nu nog de code om die objecten te selecteren.
Wie helpt me met dat laatste stukje?
Groetjes,
Ger
Ik kan dan geen regels invoegen omdat er dan objecten van het werkblad geschoven zouden worden.
Waarschijnlijk heb ik bij het kopiëren van een aantal opdrachtknoppen ergens een object (of meerdere) over het hoofd gezien.
Die gaat dan op een of andere manier een eigen leven leiden en komt ergens terecht waar je hem niet meer ziet.
Met de bewuste foutmelding als gevolg.
De aangedragen oplossing (in het foutmeldingsscherm) biedt weliswaar even oplossing, maar niet veel later krijg je de melding weer.
Waarschijnlijk nog ergens een object rondslingerend.
Zo blijf je bezig.
Wat ik nu graag zou willen is die bewuste objecten opsporen (macrootje?)
Een voorgestelde oplossing zou bijvoorbeeld zijn door alle objecten één voor één te selecteren en als de object.top of object.left groter is dan bijvoorbeeld 2000 dan object.top=0.
Enfin, volgens mij is het dan al zo goed als klaar.
Nu nog de code om die objecten te selecteren.
Wie helpt me met dat laatste stukje?
Groetjes,
Ger