Foutmelding Office

Status
Niet open voor verdere reacties.

teasky

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2002
Ik had net Norton Internet Security geinstalleerd! Alles was ok gegaan, maar toen wilde ik Zone Alarm deinstalleren? Ik dacht het toen goed ging, totdat ik de pc opnieuw moest opstarten ... en toen kreeg ik een foutmelding van Office:
"Deze toepassing is niet geinstalleerd. Voor Setup uit vanaf de locatie waar u de toepassing oorspronkelijk hebt geinstalleerd". En toen ging ik naar de Configuratischerm-Software ... zag ik helemaal niks meer !! Geen programma's niks ... !! Wie kan me aub verder helpen??

Kun je in ME geen systeemherstel doen? Grote kans dat alles dan weer werkt.

Of simpeler, wat gebeurt er als je Zone alarm weer installeert? Misschien dat dan alles ook weer goed werkt. (Tis maar een mogelijkheid, ben er niet zeker van:) )

Geplaatst door Tanja1968
Kun je in ME geen systeemherstel doen? Grote kans dat alles dan weer werkt.

Of simpeler, wat gebeurt er als je Zone alarm weer installeert? Misschien dat dan alles ook weer goed werkt. (Tis maar een mogelijkheid, ben er niet zeker van:) )

Tanja, ME werkt toch bij hem, het gaat om de Office.
En omdat hij nu N.I.S. erop heeft is de Zone Alarm niet meer nodig. In NIS zit een veel betere firewall.

Alles is toch foutgegaan na het DEinstalleren van Zonealarm?? En met systeemherstel kun je teruggaan naar de plek toen het nog allemaal goedging.

Dan is het zaak uit te zoeken waarom het fout ging:)

Tenminste........zo zou ik het aanpakken als het mijn pc was

En windows werkt goed?? Ik lees dat bij configuratie - software niets meer staat:confused:

Laatst bewerkt:
Als alles (alle progjes) weg is uit de lijst dan is systeem herstel een optie, mits deze werkt.
Anders ik zou gewoon de CD erin doen en kiezen voor de optie ‘Office herstellen’.
Maar als systeem herstel ook niet werkt dan kan ook gewoon eerst ME eroverheen.
Dus in feite beide herstellen (Windows & Office).

Als het goed is dan werkt systeem herstel.
Om systeem te herstellen:
Start/Programma's/Bureau-Accessoires/Systeemwerkset en daarna klik op Systeem herstellen.
Je krijg de mogelijkheid om systeem te herstellen of 1 herstelpunt te maken.

Je kan hier ook kijken: http://go.to/wintips
Klik in het rij op WindowsME en daarna op Problemen.

Ik gebruik systeem herstel (restore) niet omdat deze 12% van je geheugen (minimaal 200 MB) nodig heeft.
Wat engelstalige info vind je hier:
http://www.wackyb.co.nz/index.php?option=displaypage&Itemid=167&op=page&SubMenu=

Falco

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan