Hallo, onlangs heb ik een tweede pc erbij gekregen, en deze helemaal opnieuw geinstalleerd (XP). Het is een nog niet al te oud systeem (AMD Athlon1400, 396MB werkgeheugen). De opstartprocedure duurt erg lang en het systeem blijft ook regelmatig haken. Ik ben op zoek gegaan naar foutmeldingen, in de foutenlog kom ik steeds na het opstarten de volgende twee meldingen tegen:
AMLI: ACPI BIOS probeert naar het ongeldige I/O-poortadres 0xcf8 te schrijven, dat in het beschermde 0xcf8 - 0xcff-adresbereik ligt. Dit leidt mogelijk tot een instabiel systeem.
AMLI: ACPI BIOS probeert op het ongeldige I/O-poortadres 0xcfc te lezen, dat in het beschermde 0xcf8 - 0xcff-adresbereik ligt. Dit leidt mogelijk tot een instabiel systeem.
Wie weet wat dit is en wat ik hieraan kan doen?
Alvast bedankt voor je reactie en groeten, Piet.
AMLI: ACPI BIOS probeert naar het ongeldige I/O-poortadres 0xcf8 te schrijven, dat in het beschermde 0xcf8 - 0xcff-adresbereik ligt. Dit leidt mogelijk tot een instabiel systeem.
AMLI: ACPI BIOS probeert op het ongeldige I/O-poortadres 0xcfc te lezen, dat in het beschermde 0xcf8 - 0xcff-adresbereik ligt. Dit leidt mogelijk tot een instabiel systeem.
Wie weet wat dit is en wat ik hieraan kan doen?
Alvast bedankt voor je reactie en groeten, Piet.