Foutmelding Ongeldige installatiekopie

Status
Niet open voor verdere reacties.

pieter058

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2011
Wie kan mij helpen met de volgende foutmelding?

Als ik mijn laptop opstart, krijg ik een scherm met de foutmelding: Ongeldige installatiekopie. In de volgende bijlage staat een schreenshot van deze foutmelding;

Screenshot foutmelding.jpg

Deze foutmelding verschijnt ook mij het openen van programma's. Wie weet hoe ik hier van af kan komen?

Alvast bedankt

Zet een systeemherstelpunt terug van toen alles nog ok was.

Dank voor je reactie.

Ik heb dit al 2 maal geprobeerd, maar zonder resultaat. Herstelpunt stond april 2011, en toen waren de problemen er nog niet. Na het herstellen blijft de foutmelding echter komen.

Uit jouw screenshot blijkt dat je een programma op je computer geïnstalleerd hebt, dat begint met de naam BEARSH...
Deïnstalleer dat met Revo Uninstaller of evt. als dat niet lukt met Windows Installer Cleanup Utility en installeer het programma opnieuw...

Ofwel hen je het verkeerd verwijderd.
In dat geval dien je het programma opnieuw te installeren.
Daarna zoals dorado aangaf verwijderen met Revo uninstaller Free.

Het is helaas niet gelukt. Met Revo kan ik het bestand wat met Bearsh begint niet vinden. Heb een aantal andere programma's gewist, maar helaas zonder resultaat. De foutmelding blijft verschijnen.

Had je wel eerst opnieuw geïnstalleerd?

Je hebt Win7.
Backups gemaakt?
Zet een backup terug met datum voor de installatie van dat programma.

Hoi,
Schakel als eerste die toolbar uit in Internet Explorer en bij msconfig (websearch etc.)
Als het goed is staat hij gewoon bij programma's en onderdelen of kijk op C:\Program Files in de betreffende map en kijk of daar een uninstaller in staat.
Hier beneden een oplossing van het www
30.Alissa Feb 10, 2011
Ga naar je harde schijf (meestal de C-schijf) en open de map program files. Bij mij zijn dat er 2, maar je moet die hebbem waar de map 'bearshare applications' in staat.
Open deze bearshare map, open de de map'mediaBar' en als het goed is staat daarin een uninstall programma.
Deze verwijdert de websearch van bearshare.

31.Alissa Feb 10, 2011
Als je hierna internet opent wordt gevraagd welke zoekmachine je wilt gebruiken. Kies dan voor google.
Hierna klik je, als je internet explorer geopend heb, op de knop extra en vervolgens op Invoegtoep*****ingen beheren. Bij type invoegtoep*****ingen kies je zoekmachines en als het goed is staat hier 'websearch' tussen. Als je deze aanklikt komt onderin te staan dat dit search.bearshare.com is. Als je deze verwijdert ben je van het hele gezeur af!
Schijnt te werken.

Het laatste (invoegtoepassingen) heeft geholpen. Bedankt voor jullie reacties.

Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk, boven de beginposting v.d. site).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan