Foutmelding op sommige sites.

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwinus

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Berichten
673
Op http://forums.startkabel.nl/ of http://www.rotterdamzoo.nl/ bijvoorbeeld krijg ik de volgende foutmelding:

attachment.php


Wat is hier van de oorzaak .Java?
 

Bijlagen

  • foutmelding startkabel.jpg
    foutmelding startkabel.jpg
    12,4 KB · Weergaven: 212
Krijg dit te zien :

attachment.php


als ik ja kiest.
Na de debugger.
 

Bijlagen

  • de-bugger 1.jpg
    de-bugger 1.jpg
    12,1 KB · Weergaven: 180
Laatst bewerkt:
Doe dit eens: AANvinken in IE/Extra/Internet-Opties, tabblad Geavanceerd (blokje Surfen), regel 'foutopsporing in scripts uitschakelen' en UITvinken 'melding van elke scriptfout weergeven.' Ligt vaak aan de webmaster(s) hoe een site is opgebouwd.

Ik krijg niet die foutmelding maar ik heb bovenstaande dus zo ingesteld.
 
in je internet browser ga je naar extra dan naar internet opties dan naar geavanceerd en dan een vinkje zetten voor foutopsporing in scripts uitschakelen. dit staat onder het kopje surfen.
 
Doe inderdaad wat Gezina zegt. Heb je toevallig een programma geïnstalleerd om PHP scripts, of Visual Basic / C++ ander programmeertalen te bewerken/gebruiken?
 
Geplaatst door XP_PC
Doe inderdaad wat Gezina zegt. Heb je toevallig een programma geïnstalleerd om PHP scripts, of Visual Basic / C++ ander programmeertalen te bewerken/gebruiken?

Volgens mij niet .Alleen maar Visio 2003 en Frontpage 2003 .Heb er nog niet mee gewerkt.
Wat Gezina en puppie zeggen wist ik dat je dat ook kan doen .
Natuurlijk zijn deze antwoorden wel welkom maar wou graag de oorzaak weten .
Anders dan maar één voor één alles deinstaleren.
 
Ik weet bijna zeker dat Visio hiervoor heeft gezorgd.

Je hoeft hem volgens mij niet te deïnstalleren hoor.
 
De oorzaak geeft Gezina al aan. De wemasters bouwen hun sites en daar kunnen fouten inzitten.

En ik gebruik visio 2003 ook, maar jouw foutmeldingen had ik daarvoor ook en heb mijn oplossing gezocht in het vinkje plaatsen.
Ik zelf denk niet dat het aan visio ligt maar ben daar eigenlijk nog nooit naar op zoek gegaan.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben toch nog nieuwsgierig waar het nu aan ligt maar ik heb nu even geen tijd meer.
Niet Visio is de oorzaak.

Maar zover bedankt voor de antwoorden.
 
Nou, ik vraag het omdat nadat ik Visual Studio geïnstalleerd had ik telkens die melding tegen kwam :).
 
Ben even gaan googlen op SymRealWinOpen en daar staat dat het van de reclame onderdrukken is van NIS 2004 .
Dat zat toch in 2003 ook en daar had ik het niet?
Toch blijf ik het raar vinden want NIS 2004 zit er toch 2 maanden erop.Het zijn wel alleen maar sites met Javascript maar toch.
 
Laatst bewerkt:
Dat heb je inderdaad ook met met sites zoals www.schoolbank.nl .
Dat heb ik wel meer meegemaakt.
Alleen daar doet hij dan helemaal niks meer.

Bij startkabel.nl ( geen pagina) krijg ik een foutmelding SymRealWinOpen en als ik dan op nee klickt kan dan gewoon alles worden bekeken.
Maar de handelingen die ik bij Norton moet doen blijven wel bijna hetzelfde .
Hier is alleen de optie Nieuwe HTML-tekenreeks Toevoegen niet nodig .
Een probleem wat alleen in de 2004 versie zit .
Had daarom ook niet verwacht dat ik het daar moest gaan zoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan