foutmelding oulook

Status
Niet open voor verdere reacties.

jackp

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2007
Hallo.
Ik krijg bij het opstarten van outlouk met verzenden/ontvangen een fout melding :mad: (Bij taak 'servernaam smtp - Verzenden en ontvangen' is een fout opgetreden (0x8004210A): Er is een time-out opgetreden bij de bewerking voordat een antwoord van de POP-server voor inkomende berichten is ontvangen. Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met uw serverbeheerder of internetprovider.) Dit krijg ik gemiddeld vier a vijf keer voordat de mail pas wordt binnen gehaald. Als ik nou bij AVG antievirus de e-mail scanner uitschakel haalt outlook zonder problemen in een keer mij mail binnen.
Hoe kan ik dit verrranderen en zorgen dat dit niet meer voorkomt?

Gr Jack

Ik heb servicepack gisteren al gedownload maar kan het niet openen, werkt ook al niet.
maar hoe kan het dat de fout niet komt als anti virus uitschakel.

gr Jack

Virus zit niet in het email programma. Als ik de fout code bij google invoer vind ik een site waarop staat dat ik mijn email scanner moet uitschakkele dit werkt wel maar is volgens mij niet de bedoeling! Als ik dan de scanner aanzet begint het zelfde spelletje weer van vooraf aan. kan deze fout zitten in het feit dat ik AVG antivirus gebruik terwijl norton antivirus ook actief is? Norton zat als 60 dagen proef versie op mijn laptop, maar vindt het veel te duur om te kopen.

Gr Jack

Je moet onmiddelijk 1 van de 2 virusscanners eraf gooien, daar zit het probleem die werken elkaar tegen...

Heyyy. Dat werkt, Heb norton eraf gegooid en nu werkt het perfect.
Harstikke bedankt voor je hulp. :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan