foutmelding Outlook Express 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patrice

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2001
Ben overgestapt op Outlook 6

krijg sindsdien de onderstaande foutmelding

wie kan mij helpen aan een oplossing?

Ik heb een account bij Het Net

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'pop.hetnet.nl', Server: 'mailhost.hetnet.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10061, Foutnummer: 0x800CCC0E

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'pop.hetnet.nl', Server: 'pop.hetnet.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10061, Foutnummer: 0x800CCC0E

Groet

Patrice

Het probleem is opgelost...

Ben via configuratiescherm/software/ie6 verwijderen
herstellen oude instelllingen... teruggegaan naar
Outlook 5 en Internet Explorer 5

Echter, sommige programma's vereisen bij installatie minimaal Internet Explorer 6 (zoals MS Encarta 2003)

Outlook Express verandert automatisch mee naar versie 6.

Hoe kan ik zulke programma's installeren zonder daarbij op IE 6/Outlook Express 6 over te stappen? Anders krijg ik weer dezelfde verbindingsproblemen in Outlook 6....

Besturingssysteem is Windows 98 SE.

Groet

patrice

Outlook.

Patrice.
Neem aan dat jou modem aan staat. Zo ja probreer het nog eens opnieuw met een test (wachtwoord goed ingesteld?). Als dit niet werkt zou ik met een helpdesk medewerker van jou provider opnieuw jou e-mail account doornemen. Wellicht is dan het probleem opgelost. Groetjes L.S

Outlook Expres 6.

Probreer eens om het probleem te verhelpen in Outlook Expres 6. Een verbindingsprobleem kan een kleinigheid zijn! L.Slaats

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan