Foutmelding Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Berichten
5.040
De volgende foutmelding wordt mij gegeven door Outlook Express.
ik ben nooit goed geweest in de meldingen van Outlook express, mischien jullie wel.
ScreenShot037.jpg


Even bijvermelden dat er aan het adres of instellingen vd mail prog niks is veranderd.
grtjs jjw
 
Ja dat zou je bijna denken maar het gekker is als ik webmail aanspreek en de zelfde instellingen toepas dan doet alles het goed maar zodra ik die instellingen in Oultook exress toepas dat krijg ik deze melding.
Vreemd, ik heb de account al een keer verwijderen opnieuw ingesteld maar dat had ook geen baat.
 
Via windows verkenner een backup maken van je adresboek, en je mails.
Daarna de indentities weggooien.

Pc herstarten, en dan de accounts weer aanmaklen.
Vervolgens je mails en adresboek weer importeren vanaf je backup.

Dan moet ie weer ok zijn.

Weet je hoe en waar je die backup maakt? Anders ben je alles kwijt. Graag dan even je windows versie vermelden.
 
Laatst bewerkt:
Ja vriendelijk bedoeld maar dat heb ik dus al gedaan, dat zei ik ook, ik heb de betreffende account al een keer opnieuw aangemaakt maar helaas zonder resultaat.
Het probleem blijft onstaan.
Vreemd.
Ik snap er eigenlijk zelf niet zoveel meer van.
Nogmaals, webmail werkt gewoon maar via de mail prog helemalaal niet, de andere account doet wel gewoon goed.
Vreemd hoor.
grtjs jjw
 
ok, maar heb je ook de identities verwijderd?
Dat werd mij kort geleden aangeraden bij problemen, en dat werkte
Dus niet alleen de accounts binnenin outlook, maar de gehele identitie, zodat het ent is alsof je outlook nog nooit hebt gebruikt


C:\Documents and Settings\ user name \Local Settings\Application Data\Identities\{C0500405-B17B-4CFA-B0FB-ABD06B9F3F71}\Microsoft\Outlook Express

C:\Documents and Settings\ user name \Application Data\Microsoft\Address Book
 
Laatst bewerkt:
Helaas gerbuik ik een andere map, zover ik weet hoef je niet zover te gaan, als je namelijk een account verwijderd en herstart dan boekt windows de account letterlijk weg.
na herstart opnieuw invoeren en klaar, in dit geval lag het gewoon aan de provider, deze had wat storing op de site en met de mailserver, helaas was ik zo stom om daar even niet te kijken.
dankjullie wel even goed voor het meedenken.
 
Die socketsfout 11004 vond ik trouwens wel vreemd, kon er op google ook al weinig of niets nuttig over vinden. Is idd wel handig om eerst te checken of er storing is of was...:D
 
Nou ja de reden waarom ik hem uiteindelijk hier plaatsten was omdat ik de socket fout niet herkende.
En net als jouw er weinig over kon vinden.
Stom dat ik dan ongeduldig wordt en niet even check in zovere of mischien de provider storing heeft.
Wel vreemd dat webmail al die tijd wel heeft gewerkt en hun toch zeggen dat de mailserver eruit lag.
Maar goed alles doet het weer dus....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan