Foutmelding Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

camaro30

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2003
Berichten
136
Ik heb deze vraag al vaker zien staan, maar kan er met die tips niet uitkomen. Het is ook niet op mn eigen pc maar op die van mn vader.
Hij geeft de volgende fourtmelding
Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop.tele2.nl', Server: 'pop.tele2.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR invalid user name or password.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Hij kan wel mail versturen maar niet ontvangen, hij heeft als provider Tele2 met webvox, firewall van microsoft en als anti virus F-secure.(weet niet of dit nuttige info is maar beter te veel dan te weinig).


We hebben al geprobeerd om de virusbeveiling uit te zetten maar dat helpt niet.
Wel is mij opgevallen dat bij smtp server geen mail staat maar smtp...komt dit omdat het tele2 is?

Alvast bedankt voor de moeite!
 
Heeft hij wel eens mail ontvangen of is het al die tijd al zo?
 
Hij heeft hier al een poosje last van, ontvangt wel mail, maar de foutmelding komt steeds vaker in beeld.
Heeft sinds gisteren de mail niet binnen kunnen halen en soms doet ie t ook met mail versturen, niet zo vaak als met met mail binnen halen.
Die codes die in het bericht staan, staan voor een vergeten ww las ik net op het internet, maar dat heb ik ook allemaal gechecked en opnieuw ingevuld, dat klopt honderd %!
 
Gebruik je XP? Gebruik dan Systeemherstel.
 
0x800CCC90 POP3_RESPONSE_ERROR Client response invalid.
0x800CCC92 POP3_INVALID_PASSWORD Password not valid for account.

Dit is een voorbeeld. Op deze pagina staat meer info, iets boven het midden:
http://www.zeelandnet.nl/helpdesk/index.php?page=4&grp=3&cat=18&faq_id=237

"Als u het een aantal keren geprobeerd heeft en u wordt steeds opnieuw geweigerd, dan klikt u hier op Annuleren. Vervolgens zal deze melding verschijnen.
Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd.Account: mail.zeelandnet.nl, Server: mail.zeelandnet.nl, Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Password failed for gebruikersnaam', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0X800CCC90, Foutnummer: 0X800CCC92. Eigenlijk wil deze melding niets meer zeggen, dan dat u uw wachtwoord niet correct heeft ingevuld."

Je ziet ook wat voorbeeldschermpjes met die melding. Ook 2 links van MS staat er onder:
http://support.microsoft.com/search...B&PRODLISTSRC=ON&QuerySource=gsfxSearch_Query +
http://support.microsoft.com/search...B&PRODLISTSRC=ON&QuerySource=gsfxSearch_Query
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan