foutmelding Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dusseldorp

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2004
Sinds enige tijd krijg ik bij het openen van Outlook Express een venstertje waarin wordt gesteld: kan de host pop3.12move.nl niet vinden.protocol POP3, Poort 110. Beveiligd (SSL): Nee. Socketsfour 11001, Foutnr. Ox800CCC0D. Soms bevat een bericht de serverfout Ox800CCC90 en foutnr. OX800CCC18 maar het komt erop neer dat het aanmelden is mislukt.
Zelf vermoed ik dat e.e.a. het gevolg zou kunnen zijn dat ik van provider ben gewisseld n.l. Van Wanadoo die mij heeft afgesloten naar 12move.nl
WIE KAN MIJ ZO DUIDELIJK MOGELIJK VERTELLEN WAT IK KAN DOEN OM DERG. FOUTMELDINGEN NIET MEER TE KRIJGEN?
bij voorbaat mijn hartelijke dank.
Tenslotte wilde ik vragen wie MedWeb als afzender van een e-mail kent? Is dit adres te vertrouwen?

Het beste kun je alle bestaande accounts in outlook express (o.e.) verwijderen en alleen diegene aanmaken die je gebruikt.
Zoek eerst naar de papieren van 12move.
Je hebt je inlognaam, gebruikersnaam, password nodig, en ook gegevens van de pop3 server (inkomende mails) en de smtp server (uitgaande mails).
Ook heb je eventueel inbelnummer nodig (06760 - ....) als je met een telefoon modem kontakt maakt.

Als je deze gegevens niet compleet hebt, of het formulier niet (meer) hebt, neem dan voor die gegevens kontakt op met 12move.

Verwijderen: in o.e. extra / accounts.
tab email, klik een regel aan die je wilt verwijderen en klimvervolgens "verwijderen".
Herhaal dit tot alle accounts verdwenen zijn.

Nu kun je het account wat je nodig hebt toevoegen. Daarbij heb je je papieren nodig.
Klik "toevoegen"/ "email".
Volg de wizzard, en vul de gegevens in die je van 12move hebt ontvangen.

Dus bij weergegeven naam staat jou naam als afzender bij elke verzonden mail.
Daarna email adres, pop3 en smtp server, gebruikersnaam en password.
Hierna zou het geheel al moeten werken als je per adsl of kabel op het internet zit.

Let op: je mails en adresboek blijven bewaard als je je accounts vervangt.
Daar hoef je dus niet bang voor te zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan