Dusseldorp
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 jun 2004
Sinds enige tijd krijg ik bij het openen van Outlook Express een venstertje waarin wordt gesteld: kan de host pop3.12move.nl niet vinden.protocol POP3, Poort 110. Beveiligd (SSL): Nee. Socketsfour 11001, Foutnr. Ox800CCC0D. Soms bevat een bericht de serverfout Ox800CCC90 en foutnr. OX800CCC18 maar het komt erop neer dat het aanmelden is mislukt.
Zelf vermoed ik dat e.e.a. het gevolg zou kunnen zijn dat ik van provider ben gewisseld n.l. Van Wanadoo die mij heeft afgesloten naar 12move.nl
WIE KAN MIJ ZO DUIDELIJK MOGELIJK VERTELLEN WAT IK KAN DOEN OM DERG. FOUTMELDINGEN NIET MEER TE KRIJGEN?
bij voorbaat mijn hartelijke dank.
Tenslotte wilde ik vragen wie MedWeb als afzender van een e-mail kent? Is dit adres te vertrouwen?
Zelf vermoed ik dat e.e.a. het gevolg zou kunnen zijn dat ik van provider ben gewisseld n.l. Van Wanadoo die mij heeft afgesloten naar 12move.nl
WIE KAN MIJ ZO DUIDELIJK MOGELIJK VERTELLEN WAT IK KAN DOEN OM DERG. FOUTMELDINGEN NIET MEER TE KRIJGEN?
bij voorbaat mijn hartelijke dank.
Tenslotte wilde ik vragen wie MedWeb als afzender van een e-mail kent? Is dit adres te vertrouwen?