Foutmelding outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kakebeeke

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2004
Een tijdje geleden heb ik outlook express van mijn pc gegooid omdat ik windowslive ben gaan gebruiken.

Ik krijg nu echter tijdens het opstarten elke keer de foutmelding die in de bijlage zit

Hoe kom ik hier vanaf?

Bijlagen

• Foutmelding.JPG
    Foutmelding.JPG
    18,7 KB · Weergaven: 49
Wellicht staat het bestand in c:\windows\system32\dllcache
kopieer het dan naar

c:\windows\system32....

zo niet vindt je de driver hier > http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msoert2

PC opnieuw opstarten...

Eventueel moet het bestand nog geregistreerd worden: Open een commandwindows ('CMD') en tik in:

regsrv32 /i msoert2.dll

...

Ik heb de download in c:\windows\system32 gezet.

Opnieuw opgestart en toen kreeg ik de foutmelding uit de bijlage. Daarna CMD geprobeerd, maar gaat niet helemaal goed volgens mij... zie bijlage.

Bijlagen

• Foutmelding2.JPG
    Foutmelding2.JPG
    37,4 KB · Weergaven: 34
Ik heb outlook express verwijderd volgens een soort van handleiding op het internet. Voornamelijk door bestanden te hernoemen en daarna te verijdernen.

Alles was er af behalve de outlook express map, deze kon ik niet verwijderen, dan kreeg ik een melding dat een programma dit bestand al gebruikte. Onder veilige modus kon ik hem wel verwijderen, maar de map komt steeds terug als je normaal opstart. Volgens mij was dit het enige van outlook wat er nog op stond maar ik krijg dus wel die melding

andere mogelijkheid...
herinstalleer outlook via configuratie/ software / windows onderdelen toevoegen
start pc opnieuw op...
ga weer naar conf/softw./windows ond. en vink het kruisje uit
zou nu goed moeten zijn...
ben benieuwt...
de map is onderdeel van windows ...

Laatst bewerkt:
Heb ik gedaan en daarna kreeg ik de volgende melding tijdens het opstarten:

Deze toepassing kan niet worden gestart omdat MSOERT2.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.

Ik heb dus vervolgens het vinkje weer aangezet maar ik blijf dezelfde melding krijgen tijdens het opstarten.

Hoe krijg ik dus outlook express van mijn pc zonder dat ik een foutmelding blijf krijgen tijdens het opstarten?

Ik heb XP

Sfc.exe/scannow gedaan maar werd niks gevonden. Moest alleen soms annuleren als hij om service pack 3 bestanden vroeg, maar bijna alles was gewoon goed, kreeg geen melding of zo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan