Foutmelding Outlookexpress6

Status
Niet open voor verdere reacties.

barnyballa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mei 2003
Door foutnummer 0x800ccc0f komen mijn emails niet op hun bestemming en bij mij komen ze niet binnen. Mijn provider zegt dat het ligt aan het beveiligingsysteem, norton. Volgens andere bronnen ligt het aan de server van de provider. Zit al sinds 280403 met dit probleem!!

Wat heb je van Norton? Heb je het probleem altijd of soms? Probeer Norton er eens af te gooien en te kijken of het probleem nog steeds blijft bestaan.

Of kijk hier naar een link van Microsoft die wat problemen met Norton Anti-virus beschrijven.
http://support.microsoft.com/?kbid=813514

foutnr.0x800ccc0f outlook express

Tot nu lukt het nog steeds niet, zowel de aangdragen oplossing van microsoft als norton zetten geen zoden aan de dijk. Ze gevem elkaar de schuld. En de provider
heeft op dit moment ook geen oplossing. Ik zal wel de verkeerde persoon aan de tel. gehad hebben.
Het weekend wil ik beide progamma's verwijderen en weer opnieuw installeren, en misschien een ander email adres nemen.
Casper in ieder geval alvast bedankt.

outlook 6 foutmelding

sorry voor de late reactie, afgelopen zondag uiteindelijk
mijn e-mail weer aan de praat gekregen.
Daarvoor mijn outlook express, norton internet security verwijderd en daarna eerst mijn internet explorer opnieuw geinstaleerd. Vervolgens outlook en daarna norton weer. Ik wel de firewall in norton uitgeschakeld en de firewall in windows xp ingeschakeld.
Volgens derden werkt norton internet sec. Firewall niet in combinatie met outlook 6 maar wel met de voorgangers.
Ik wacht nog op antwoord van Norton!!!!
Heb je een duur Security progamma, maar dan kun je het niet hellemaal gebruiken !!! RA Ra maar waar.

Groetjes ballabarny.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan