Foutmelding: Plaats een geschikt medium in station \Device\Harddisk1\DR2

Status
Niet open voor verdere reacties.

RoBbanks

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2007
Hi,

Ik krijg een aantal foutmeldingen die erg raar zijn. De meest vreemde vind ik

"Er bevindt zich geen schijf in het station. Plaats een geschikt medium in station \Device\Harddisk1\DR2."

Ik kan dan kiezen: Annuleren, stoppen, doorgaan

Wat ik ook kies ik kan een paar keer klikken op één van de drie en dan verdwijnt het en lijkt de comp gewoon goed te werken.

Wel heb ik dat mijn voorste usb-poorten niet werken, en als ik daar een usb instop dat hij vastloopt. Zou dat er wat mee te maken hebben?

Weet iemand raad?

BVD

dat is natuurlijk niet zomaar gebeurd. Dus..... vertel maar eens waar je aan hebt gezeten, terwijl je daar eigenlijk vanaf moest blijven..... ;)

He Lange Pier en madmuppet en ea,

Ik heb een week lang geprobeerd te constateren of er een regelmaat in de melding zit, maar die is ver te zoeken.

Soms is de melding er meer regelmatig dan andere keren. Deze week heb ik de melding bijvoorbeeld maar 1 keer gehad. Soms heb ik de melding 3 keer per avond. :S
Deze week popte de melding in mijn scherm terwijl ik zo'n 5 minuten was opgestart. Maar ik kan me herinneren dat ik um ook wel eens later tijdens een sessie kreeg.

Ik vind het erg vreemd. Voornamelijk ook omdat ik er googelend zowat niks over terug vind.

Ergens vermoed ik (het is nergens op gegrond ofzo, ik combineer hier gewoon twee onverklaarbare dingen voor mij) dat het iets te maken heeft met hardware ofzo. Het rare is namelijk als ik bij mijn apparaatbeheer kijk, er onder overige apparaten staat aangegeven dat een er bij PCI device de stuurprogramma's niet zijn geinstalleerd. Echter al mijn PCI devices werken. (NL. wireless-internet kaart, usb en videokaart.) Echter mijn voorste usb-poorten werken niet. Zoals aangegeven loopt alles vast als ik daar een usb instop. Maar dit is geen PCI device.

Praat ik onzin? Weet iemand in welke hoek ik het moet zoeken?

PS. Sorry voor de lap tekst, het lukt me niet om het kort te formulieren :)

Groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan