foutmelding printmaster 11 platinum 0x80040705

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pelocootje

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2012
Ik probeer printmaster te installeren maar krijg een foutnummer 0x80040705 met de tekst :geopende tekenreeks buiten het toegestane bereik.
Wie kan mij helpen om mijn favoriet dvd weer te gebruiken?

Kun je als administrator werken. Wat heb je vista windows 7 enz enz.:confused:

Ik heb windows 7 en als administator werken ?? Ik heb even gegoogeld en begrijp dat het iets met compabiliteit kan te maken hebben. Ik heb onlangs wel een update uitgevoerd en nadien werkte het niet meer.

Ik las deze. Het is kennelijk een probleem. Klik

Het is wel de zilver versie maar niet vreemd als het ook niet werkt met de platina versie.

Kun je het eerst niet opslaan en dan uitvoeren. Is er een website voor hulp van het programma.

Denk je dat je een mooi programma hebt en hij doet het niet. :confused:

Welkom bij Helpmij.nl :) Heb je die compatibiliteits modus al geprobeerd?

Dank je wel Helpmij , ik heb de combiliteits modus ook geprobeerd maar helaas hij geeft nu aan als melding >De configuratie kan niet bepaald worden.
:(

Vreemd allemaal. Je zou haast gaan denken dat je eigen virus scanner in de weg zit. Gebruik je Microsoft security essentials. Donder dat ding er eens vanaf tijdelijk dan he. En/of deze. Probeer dat ding eens te installeren bij een goede vriend of zo. Het is toch van de zotte dat het niet kan. Of zijn het maar hersenspinsels van mij.:confused:

Alles geprobeerd maar helaas:evil: Door het updaten van windows configureerd hij niet meer met windows 7. Heb nu een nieuwe cd besteld die wel werkt op windows 7 (hoop ik).

Mhh dat is weer wat he. Jammer dat hetallemaal niet lukte. Ben toch eens benieuwd als je bestelling binnen is. Wanneer heb je die CD gekocht of heb je die gekregen bij je Canon printer, is het beschadigd enz enz. :confused: Ben toch eens benieuwd als je de nieuwe binnen hebt. Laat eens weten wat het werd.

Nieuwe Printmaster 2012 gold binnen en jahoor geen probleem draait moeiteloos. Alleen nu heb ik een probleempje. Mijn engels is niet zo goed maar ik kon bij printmaster van een a4tje een gevouwen uitnodiging maken die met een blad afgedrukt kon worden op 4 zijden bedrukt.Ik krijg het niet voor elkaar. Wel geeft hij aan gevouwen Quarter fold maar dan krijg je de linkerzijden en daaronder .Wilde wel broderbund mailen maar kan geen mailadres vinden.
Weet iemand een oplossing?

Ik snap het niet helemaal. Je kunt wel printen, maar niet verzenden. Kun je dat niet eerst opslaan op je computer dan verzenden. Bedoel je dat.

Nee ik denk dat je het niet helemaal snapt :( Bij printmaster platinum kon je met een vaste vooraf gemaakte afmetingen een kaart maken. Dat is op een a4 en daarop waren de afbeeldingen zo geplaats dat je ze kan vouwen . Ik ben opzoek naar een manier om dat weer te kunnen. Afdrukken is geen probleem maar een goed voorbeeld van een a4 die dit inzich heeft.
Snap je het nu??

Ja nu zeker. Mhh een handleiding. Broderbund.com kun je wel bereiken.
http://www.broderbund.com/

Klik daar op contact us. Ik ga nog voor je zoeken de Nederlandse handleiding. Als die er is. :o

Gezocht, maar wat een drukke site zeg. Onoverzichtelijk Klik Sorry kan het niet vinden. :evil:

Laatst bewerkt:
Nou dat zou geweldig zijn,maar die link die je me gaf heb ik al geprobeerd maar een direct emailadres kan ik er niet op vinden. alleen weer forums waar ik al op heb geprobeerd en als je je aanmeld dan is er niets over printmaster te vinden?
Wat een toestand toch allemaal. Bedankt alvast voor de moeite :)

Ja soms wordt je er helemaal moedeloos van. Vaak geen hulp.....

printmaster platina 11

Al jaren lang ben ik een gebruiker van printmaster,en altijd naar wens geweest ,tot ik windows 7 installeerde
in het begin bleek alles nog naar wens te gaan ,tot dat ik het proggr opnieuw wilde installeren toen ging het duidelijk fout met printmaster en window,s 7
na een tijd gestoeid te hebben en printmaster 12 geinstaleerd te hebben was ik het helemaal beu
ik heb nu ontdekt dat printmaster platina 11 wel degelijk werkt op window,s 7 ,alleen moet je hem installeren zonder de internet verbinding en alleen de installatie cd installeren
als de installatie compleet is, kan de schijf er uit (als de installatie is bijgewerkt) ,echter moet je wel de cd van proggr er bij houden ,hij vraagt er namelijk om als je een plaatje uit printmaster haalt
bij mij werkt printmaster platina 11 nu voortreffelijk en kan ik weer als van ouds aan de slag met dit fijne proggr en voor mij dus geen printmaster 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan