foutmelding processor

Status
Niet open voor verdere reacties.

rooden

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2006
Berichten
14
mijn computer geef aan dat ik in de bios mijn processor moet reseten ik heb award bios
hij geeft aan cpu frequentie reseten in bios hoe kan ik van deze melding afkomen ook piept de computer 3 keer met lange tussen possen en start dan pas op wie kan me helpen bedankt:
 
Even je batterij van je mobo los maken en dan weer terug plaatsen.
Bios komt dan weer in standaard instellingen van hieruit kan je dan weer verder.
 
post error meldin prossesor

hij blijf na resetten van het moeder bord foutmelding geven reset je cpu freqeute in de bios ik heb het al een paar keer gedaan wat kan ik nog meer doen om deze melding niet te krijgen ook hoor ik drie piepen met langen tussen posen en start dan pas op:shocked:
 
mijn bios geef elke keer als die opstart drie piepjes met lange tussen possen daarna start die op met de melding reset de cpu frequentie in de bios ook resseten van het moederbord lost dit probleem niet mee op wie kan me helpen
 
Is je moederbord batterij misschien leeg?
Als je de instellingen met betrekking tot de processor goed hebt gezet, krijg je bij de volgdende opstart dan weer deze melding?
Kijk anders hier eens wat de piepjes betekenen.
 
prossesor foutmelding

het betreft hier een nieuw moederbord dus denk ik dat de baterij nog goed isdeze melding blijf hij elke keer aangeven als de computer helel maal is uit geweest niet als de stoom er op blijft
 
- heeft het nieuwe moederbord wel al gewerkt?
- wat zijn merk en type van je moederbord?
- welke processr heb je precies?
 
deze melding blijf hij elke keer aangeven als de computer helel maal is uit geweest niet als de stoom er op blijft
Heeft toch wel verdacht veel van een batterij probleem, de instellingen worden niet bewaard.
En de betekenis van de piepjes, nog naar gekeken?
 
prossesor

het betreft hier een moederbord van gigabyte ga-m59sli met een amd 3800 processor doet dit de melding alleen als die de eerste keer opstart daarna niet meer ook cracht de computer erg vaak
 
Had je nog gezocht naar wat die piepjes kunnen betekenen?
 
prosseor

het moederbord geeft de melding please reset de cpu freqeuntie in de bios in een wit scherm dan kan je daarna kieze voor de mogelijkheid om te kiezen voor defauld sucsed last 3 times en zo veder daarna start de computer normaal op bij de andere site kon ik niets vinden
 
Probeer eens in het bios "Reset to default", of iets in die trend te laden, en kies daarna voor "Save and exit".
Blijven de instellingen nu bewaard?

Je zegt dat je reeds het bios gereset hebt. Mag ik vragen hoe je dat precies gedaan hebt?
Je hebt gehandeld zoal het in de handleiding staat aangegeven?
 
prossecor

ik heb geprobeert dat doen maar de melding blijft ook heb ik de baterij vervangen met een nieuwe het reseten kan bij mij op twee manieren baterij eruit of baterij eruit en dan kortsluiting maken door waar de baterij in zit kort te sluiten zonder stroom erop dit heb ik ook gedaan de melding is alleen als de computer een tijd hellemaal is uitgeweest en niet als die een minuut is uitgeweest de stroom er af bedoel ik dan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan