Woobles

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2006
Hoi,

als ik wat wil free downloaden van RS krijg ik deze melding

Error
You want to download the following file:

http://rapidshare.com/files/............

Your Cookie has not been recognized. Please login below, or purchase a Premium Account. Your Account will be activated immediately.

Hoe kun je dit oplossen?

groetjes,
Woobles

Waarschijnlijk is het genoeg om de cookie(s) van Rapidshare te verwijderen in je browser, zodat een nieuwe wordt aangemaakt bij het bezoek van de website.
Natuurlijk moeten cookies wel gemaakt kunnen worden (mag dus niet uitgeschakeld staan of worden 'tegengehouden' door een of andere extensie die je gebruikt).

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ok; bedankt voor je antwoord.
Ik heb de cookies verwijderd binnen FireFox maar krijg nog steeds dezelfde melding.

Ander idee nog?

Ik heb er geen meer. Hopelijk komt iemand anders nog met een tip.

Tijs.

Oplossing gevonden: heel stom maar RS heeft de twee knoppen voor Free en Premium omgedraaid.

Rapidshare Cookie not recognized?
i used to be able to download one file at a time as a free account on rapidshare would always allow, but now when i try to download something, it gives me the message "Your Cookie has not been recognized. Please login below, or purchase a Premium Account. Your Account will be activated immediately." is there a way to remedy this instead of actually purchasing an account?

Best Answer - Chosen by Voters
That just happened to me, but I checked it again. When I went to the link, and it asked if I wanted to do premium or free, it had SWITCHED the two buttons around. In other words, the free button is on the right, not the left. It took me a couple of times to notice this. I just pressed the button the right and I was able to download the file for free, as I normally do.

Vond de oplossing hier:
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100528183101AABP9Gj

Fijn dat je de oplossing gevonden hebt, en bedankt voor de terugmelding.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan