foutmelding service pack 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

nevola

Verenigingslid
Lid geworden
29 jan 2001
Berichten
1.390
Hoi,
Heb bij de buren service pack 2 gedownload met update en naar een download map gestuurd in plaats van geopend.
File uitgepakt met dubbelklik.
In plaats van installeren geeft het programma een foutmelding waarin wordt gezegd dat de file niet kan worden gevonden.
Opnieuw gedownload met update. Lukt niet. Nu komt er een melding over de beheerder etc. Er wordt dus nu niets meer gedownload.

Wie weet hier raad mee?

PS

Er is hier geen sprake van illegale software.
 
Probeer dit bestand te downloaden. Sla 'm op op een voor jou terug te vinden plaats en probeer daarmee SP2 te installeren. :)
 
Hallo ""Ikself"",

Bedankt voor je reactie. Downloaden is gelukt. Nu nog proberen of het installeren bij de buren lukt. Kan waarschijnlijk pas Maandag, maar dan laat ik je nog weten of het is gelukt.

grtz.,

henk:thumb:
 
Hoi,

ik heb ook zo'n soort derlijke probleem... ik had eerst ook die file gedownload die u/jij gaf, die van 266 mb, maar toen kreeg ik deze error

error%20sp2.JPG


toen kwam ik ergens anders weer een "full package" tegen die 270 mb was dacht ik, maar kreeg ook weer dezelfde error :(

kunt u mij helpen aub?

Gr. Kers
 
Hallo Ikself,

wegens enorme hitte op de zolderkamer van de buren nog niet geprobeerd of het werkt. Laat je weten als het is gelukt.

grtz.,

henk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan